تلفن های ثابت اطراف ساختمان پلاسکو برقرار شدند

تلفن های ثابت اطراف ساختمان پلاسکو برقرار شدند

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، دی ماه سال ۱۳۹۵ یکی از تلخ ترین ماه های سال برای ایرانیان با اتفاقات ناگوار رقم خورده که تا سال ها یادآور خاطرات اندوهگین خواهد بود. در تاریخ ۳۰ دی ماه سال ۱۳۹۵ ساختمان پلاسکو در تهران ابتدا دچار آتش سوزی شد و سپس فرو ریخت. این حادثه ناگوار باعث قطع ۳۵۰۰ خط تلفن در این ناحیه شد و از همان ابتدای ساعات اولیه روز ، سخنگوی شرکت مخابرات ایران از وصل شدن و اتصال مجدد همه خطوط قطع شده در منطقه اطراف ساختمان پلاسکو خبر داد.

حادثه ساختمان پلاسکو
مدیر کل دفتر روابط عمومی مخابرات ، محمدرضا بیدخام در مورد وصل مجدد خطوط ارتباطی این چنین گفت: در روز شنبه ۲ بهمن سال ۱۳۹۵ همزمان با وصل شدن برق منطقه ، مجوز ورود برای رفع خرابی خطوط تلفن را دریافت کردیم و با تلاش همکاران ، در حال حاضر ارتباط تمامی خطوطی که از روز گذشته قطع شده بودند ، برقرار گشته است. بیدخام با اشاره به اینکه در پی این حادثه ناگوار حدود ۳۵۰۰ خط تلفن دچار خرابی و قطعی شد ، ادامه داد: در حال حاضر به غیر از خطوطی که مربوط به ساختمان پلاسکو بوده و حدود ۱۳۰۰ خط برآورد شده که ارتباط بقیه خطوط اطراف این منطقه برقرار گشته و کل ارتباطات در این منطقه در حال عادی قرار دارد.

در همین راستا ، محمدرضا فرنقی ‌زاد مدیر کل روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز این چنین گفت: از بعدازظهر جمعه به تاریخ یکم بهمن برقراری ارتباطات در منطقه حادثه دیده پلاسکو و خیابان‌ های اطراف به حالت عادی برگشته و اختلالی مشاهده نمی گردد. طبق دستور وزیر ارتباطات برای تقویت و تامین ارتباطات این منطقه حادثه دیده ، از روز گذشته عملیات سرویس ‌دهی آغاز شده و با وجود اینکه در ساعات اولیه حادثه آتش‌سوزی ، اختلالاتی اندک در برقراری ارتباط با تلفن همراه وجود داشت اما با تقویت سیستم‌ های مربوطه ، شرایط از بعدازظهر روز گذشته به حالت عادی درآمده است.

فرنقی ‌زاد با بیان اینکه اپراتورهای تلفن همراه در این منطقه ، نسبت به نصب آنتن ‌های سیار موبایل اقدام کرده‌ اند ، خاطرنشان کرد: با تقویت ارتباطات در این منطقه ، در حال حاضر هیچ مشکلی از بابت برقراری صوت و دیتا با تلفن همراه دیده نمی ‌شود و برقراری ارتباطات در حالت عادی است ، تنها تعداد معدودی خط تلفن ثابت به دلیل قطع برق منطقه پلاسکو با اختلال و قطعی مواجه شده‌اند که طبق بررسی‌ های انجام شده ، همزمان با اتصال برق و رفع خرابی تاسیسات برق نسبت به برقراری ارتباط این خطوط تلفن ثابت اقدام شده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید