انتقال تلفن های ساختمان پلاسکو امکان پذیر شد

انتقال تلفن های ساختمان پلاسکو امکان پذیر شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در جریان حادثه تلخ و ناگوار آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو و اختلالات و قطعی تلفن ثابت این منطقه ، سخنگوی شرکت مخابرات از امکان دایورت یا انتقال خطوط قطع شده تلفن ثابت ساختمان پلاسکو خبر داد.

ساختمان پلاسکو
مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ، محمدرضا بیدخام  با ذکر این موضوع که در حال حاضر تنها ۱۳۰۰ خطی که مربوط به واحدهای خود ساختمان پلاسکو هستند قطع می باشد در پاسخ به این سوال که تکلیف مالکین این خطوط چه خواهد شد ، این چنین گفت: مشترکان می توانند خط تلفن تحت مالکیت خود را به تلفن های ثابت یا تلفن همراه مورد نظر خود دایورت نمایند. وی همچنین در خصوص انتقال خطوط خاطرنشان کرد: مالکین این شماره‌ ها می توانند در صورت درخواست ، شماره های خود را به نقاط مختلف در همان منطقه مخابراتی منتقل نمایند.

بیدخام درخصوص توضیح نحوه این انتقال افزود: این مالکین می توانند با مراجعه به مرکز مخابرات ملت ، با تکمیل فرم های مربوطه ، خط خود را به نقطه مورد نظر در همان منطقه مخابراتی انتقال دهند. سخنگوی شرکت مخابرات ایران در انتها خاطرنشان کرد: طبیعی است که امکان استفاده از این خطوط پس از بازسازی ساختمان پلاسکو یا فروش آنها نیز مهیا خواهد گشت.

وب سایت رند این ضایعه تلخ را به همه ایرانیان به ویژه خانواده آتش نشانان عزیز تسلیت عرض می نماید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید