حجم رایگان اینترنت در بستر وای فای اول

حجم رایگان اینترنت در بستر وای فای اول

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اپراتور اول کشور در اقدامی تازه اینترنت رایگان را برای مشترکین خود در بستر "وای فای اول" عرضه کرده ، به این صورت که در سه بسته یک ماهه آلفا پلاس در بستر وای فای اول ، حجم رایگان اینترنت ارائه می نماید. علاقمندان به استفاده از این طرح می توانند با استفاده از این سرویس ، ۳بسته یک ماهه آلفا+ را به همراه هدیه شبانه ، دارای ترافیک هدیه وای فای اول (قابل استفاده در مناطق تحت پوشش وای فای همراه اول) به میزان ترافیک روزانه داشته باشند. به طور نمونه بسته ماهانه ۱+۱ ، به غیر از یک گیگابایت ترافیک خریداری شده ، دارای یک گیگابایت ترافیک هدیه شبانه و همچنین یک گیگابایت هدیه وای فای اول است.

اینترنت رایگان همراه اول
باید بدانید که مصرف مشترکان از طریق وای فای اول کاملا شبیه مصرف آنها از شبکه دیتای تلفن همراه است به این صورت که مصرف مشترکی که دارای بسته نوترینو است ، در قالب همان بسته انجام شده و در غیر این صورت مصرف فرد مانند مصرف عادی اینترنت محاسبه می گردد. به عبارت دیگر فارغ از اینکه مشترکان از چه طریق به اینترنت وصل هستند (وای فای اول یا نسل ۲ ، ۳ ، ۴ و ۴/۵)  فقط یک حساب برای مدیریت دارند که آن نوترینو یا بسته آنهاست. البته به علت سرعت مخصوص وای فای اول پیشنهاد می شود مشترکان حتما بسته نوترینوی فعال داشته باشند تا مصرف آنها در قالب بسته ها ، مدیریت گردد.

شایان ذکر است شرکت همراه اول اولین اپراتوری است که سرویس وای فای آفلودینگ را در کشور در شهریورماه ۹۵ به طور رسمی و با نام تجاری وای فای اول ، به راه انداخته است.


اطلاعات بیشتر درباره وای فای اول



برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید