گرفتن پیش شماره ۹۸+ از داخل ایران هزینه ای ندارد

گرفتن پیش شماره ۹۸+ از داخل ایران هزینه ای ندارد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، حتما در لیست شماره های تلفن همراه خود دیده اید که در ابتدای شماره ای که با شما تماس می گیرند کد ۹۸+ قرار می گیرد و بسیاری از افراد شماره را با همان کد ابتدایی ذخیره می کنند. اما سوالی که میان کاربران پیش آمده این است که آیا شماره گیری با وجود کد ۹۸+ هزینه رومینگ به همراه دارد یا خیر؟ برای خواندن پاسخ این سوال با ادامه خبر با سایت رند همراه باشید.

هزینه مکالمه
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران "مهندس بیدخام" در این خصوص گفت: شماره‏ گیری کد ۹۸+ برای تماس با شماره‏ های داخل کشور به عنوان تماس بین‏ الملل شناخته نشده و هیچ هزینه رومینگی از مشترکین دریافت نمی‏ گردد. در واقع این کد نشانگر کشور ایران است و زمانی که مشترک در داخل ایران باشد هیچ هزینه بیشتری بابت رومینگ بین الملل پرداخت نمی کند.

وی این شایعه را تکذیب کرده و خاطر نشان کرد: پیش‌ شماره های ۰۰۹۸ و ۹۸+ بهای بیشتری از مشترکین نمی‌گیرد و چنین چیزی واقعیت ندارد و از نظر سیستمی هیچ فرقی بین تماس با ۰۰۹۸ یا ۹۸+ با صفر تنها در هزینه ها وجود ندارد. بیدخام در انتها افزود: استفاده از کد بین ‏الملل ایران برای شبکه مخابرات کشور شناخته شده است و در صورت شماره‏ گیری کد ایران قبل از شماره تلفن مقصد ، تماس داخلی محسوب می گردد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید