معرفی سامانه 124 جهت شکایت از قیمت اینترنت همراه

معرفی سامانه 124 جهت شکایت از قیمت اینترنت همراه

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در حال حاضر اینترنت عضو جدا نشدنی از مردم کشورمان شده به طوری که در زندگی روزمره نبود آن همه ما را به نوعی دچار دردسر می کند. در این میان شرکت های ارائه دهنده اینترنت سعی می کنند با بسته های تشویقی جذاب ، کاربران بیشتری را به سوی خود جذب کنند. اما گاها تخلفاتی این شرکت ها سر زده می شود که برخی از آنها به شدت شاکی و متضرر شده اند.

سامانه 124
یکی از مشکلاتی که در این بین بوجود می آید ، قیمت های کم و زیادی است که این بسته ها دارند و مشترکین آن را پرداخت می کنند اما از سرویس دهی آنها راضی نیستند. در چند ماه گذشته دو شاخص افزایش پهنای باند داخلی و راه‌ اندازی شبکه ملی اطلاعات باعث شد تا ISPها ، بهای فروش اینترنت خود را کم نمایند و در این بین اپراتورهای تلفن همراه نیز هزینه بسته ‌های اینترنت تلفن همراه خود را کم کرده اند و این موضوع باعث شد تا تعداد بیشتری از مشترکین تلفن همراه به سمت استفاده از اینترنت موبایل بروند.

اما خارج از بحث کیفیت و سرعت ، کم‌ فروشی و گرانی اینترنت یکی از نارضایتی ‌های مشترکین اپراتورهای تلفن همراه بوده است. از این رو رئیس سازمان حمایت مصرف ‌کنندگان و تولید کنندگان با اعلام  یک شماره تلفن ، از مردم خواسته تا هر نوع گرانی یا کم‌ فروشی در اینترنت موبایل را به این سازمان اطلاع رسانی نمایند.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌ کنندگان و تولید کنندگان سید محمود نوابی ، اعلام کرد مشترکین می ‌توانند شکایات خود در این زمینه را به سامانه ۱۲۴ اعلام نمایند و  گفت: در مواردی سازمان‌ های نظارتی مانند تعزیرات ، حمایت مصرف ‌کنندگان و تولید کنندگان و بازرسین اتاق اصناف که اولویت‌ های ما هستند مانند مبارزه با قاچاق کالا در سطح کلان فعالیت‌ ها به صورت بازرسی ‌محور مشخص می گردد و مواردی هم که در اولویت قرار ندارد شکایت ‌محور تلقی می‌شود.

وی ادامه داد : سازمان حمایت از مصرف ‌کنندگان و تولید کنندگان موظف است به هر شکایتی که در سامانه ۱۲۴ ثبت گردد رسیدگی نمایند تا از راه‌ های گوناگونی که برای رسیدگی در این مقوله وجود دارد پیگیری شود به طور نمونه در مواردی شکایاتی را به اتاق اصناف ارجاع می ‌دهند و پاسخش را از آنها دریافت می‌ کنند یا مواردی را به خود شرکت‌ های تولیدی یا خدماتی ارجاع می ‌دهد تا مشکل شاکی را رفع نمایند و اگر شکایت جنبه فردی داشته باشد باید حتما رضایت فرد شاکی جلب شود و اگر شکایت جنبه عمومی داشته باشد پرونده تشکیل می‌ شود و آن را به سازمان تعزیرات ارسال می‌کنیم.


سامانه 124



برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید