بسته های اینترنت همراه اول را بهتر بشناسید

بسته های اینترنت همراه اول را بهتر بشناسید

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت همراه اول با ارائه بسته های جدید اینترنتی با نام "نوترینو" توانست انقلاب جدیدی در بسته های اینترنتی کشور به راه اندازد تا رقیبان خود را به تلاش برای ارائه سرویس های جدید تشویق نماید. باید بدانید که بسته های نوترینو بسته های اینترنتی همراه اول می باشند که در دو نوع آلفا+ (با سرعت بدون مرز) و آلفا (با محدودیت سرعت) به مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری عرضه می گردد.

اینترنت نوترینو

همه چیز درباره بسته های آلفا+ (سرعت بدون مرز)

بسته های آلفا+ بسته های پر سرعت نوترینو هستند که با سرعتی بالا شرایط استفاده اختصاصی و حرفه ای را از اینترنت 3G و 4G را امکانپذیر می نمایند. اشخاصی که فایل های دارای حجم بالا ارسال و یا دریافت می کنند ، تماس های صوتی و یا ویدیویی با اپلیکیشن های گوناگون اینترنتی انجام می دهند ، از برنامه های صوتی و تصویری اینترنتی استفاده می نمایند و یا علاقمند به داشتن اینترنت با سرعت بالا هستند ، بسته­ های آلفا+ بهترین گزینه برای آنها می باشد. همچنین بسته های آلفا+ تنوع گوناگونی برای پاسخگویی به مصرف های متنوع دارند ، شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب نمایید.

لازم به ذکر است این بسته ها برای همه مشترکان سیم کارت های اعتباری و دائمی قابل استفاده می باشد.همچنین در دوره های مختلف ، همراه اول بسته های هدیه ویژه ای را برای هر یک از پلن ها تعیین می کند که شما می توانید از آنها بهره مند شوید.



همه چیز درباره بسته های آلفا (با محدودیت سرعت)

بسته های آلفا ، بسته های اینترنتی با سرعت محدود می باشند که اینترنتی قابل اطمینان و در عین حال ارزان قیمت را در اختیار مشترکین خود قرار می دهند. البته با توجه به گسترش پوشش اینترنت 3G و 4G در کل کشور ، پیشنهاد شرکت همراه اول استفاده از بسته های نوترینو آلفا+ می باشد ، چون با استفاده از این بسته ها از قابلیت سرعت بالای شبکه موجود حداکثر استفاده را می برند.

اما شرکت همراه اول برای در نظر گرفتن رفاه حال مشترکانی که تلفن همراهشان از اینترنت نسل سوم و چهارم پشتیبانی نمی کند و یا محل زندگی شان در مناطق بدون پوشش شبکه نسل سوم قرار دارد ، بسته های ارزان قیمت آلفا را با سرعت محدود عرضه می نماید. باید بدانید که محدودیت سرعت اعمال شده بر این بسته ها برابر ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه می باشد.

گفتنی است  این بسته ها برای همه مشترکان سیم کارت های اعتباری و دائمی قابل استفاده است.



همه چیز درباره بسته های آلفا+ شبانه (با حجم محدود)

بسته های آلفا+ شبانه ، بسته های پرسرعت نوترینو می باشند که با مبلغ مناسب فقط برای استفاده شبانه در ساعات ۲ الی ۷ بامداد طراحی شده اند.



نکات مربوط به تمام شدن بسته ها

باید بدانید که بسته ها در دو حالت به پایان می رسند :

۱- اتمام مدت زمان اعتبار بسته

۲- تمام شدن حجم شبانه ­روزی بسته (حتی اگر هدیه شبانه باقی مانده باشد)

با تمام شدن بسته سه حالت امکان پذیر است :

تمدید شدن اتوماتیک زمانی: این قابلیت برای بسته­ های یک ماهه آلفا و آلفا+ می باشد که بعد از سپری شدن ۳۰ روز به طور خودکار تمدید می شوند. البته مشترکان می­ توانند با فرستادن کد دستوری #۸*۱۰۰* حالت تمدید اتوماتیک را لغو نمایند.

تمدید شدن اتوماتیک حجمی: در صورت اتمام حجم شبانه ­روزی ، همه بسته­ های آلفا و آلفا+ به طور خودکار تمدید حجمی می شوند و مشترکان می ­توانند با فرستادن کد دستوری #۸*۱۰۰* حالت تمدید اتوماتیک را لغو نمایند.

آگاهی از تعرفه عادی: در صورتی که بسته تمام شود و تمدید اتوماتیک زمانی یا حجمی صورت نگیرد ، مصرف آینده اینترنت مشترک طبق جدول زیر حساب می شود :



اطلاعات در خصوص رزرو بسته

اگر مشترکی بسته­ فعال (آلفا یا آلفا+) داشته باشد و برای فعالسازی بسته­ دیگری اقدام نماید ، بسته­ جدید برای وی رزرو می­ شود. یعنی بعد از اتمام بسته فعلی ، در زمان تمدید حجمی یا زمانی ، بسته­ رزرو برای وی فعال می گردد. باید بدانید که بسته رزرو یک قابلیت جدید است که به مشترک این امکان را می دهد بسته­ بعدی خود را از قبل تعیین نماید تا تمدید با بسته­ دلخواه انجام شود.


نکات اصلی در خصوص رزرو بسته

۱- قیمت بسته رزرو در زمان فعالسازی به حساب مشترکان دائمی مشخص می شود و یا از میزان اعتبار مشترکان اعتباری کم می ­گردد.

۲- گفتنی است که به غیر از امکان رزرو بسته ، می توان بسته رزرو شده را تغییر و یا حذف کرد و برای تغییر بسته رزرو کافی است تا مجددا از طریق کد دستوری #۱۰۰* بسته دیگری را خریداری شود و برای لغو کردن رزرو ، باید از کد دستوری #۸*۱۰۰* استفاده شود.

۳- شایان ذکر است اگر مشترکی دارای بسته آلفا باشد و بخواهد بسته آلفا+ رزرو نماید ، به غیر از رزرو بسته ، می­ تواند درخواست نماید تا در همان لحظه بسته آلفا+ برای وی فعال گردد و با این کار دیگر لازم نیست برای استفاده از بسته اینترنتی آلفا+ منتظر تمام شدن بسته آلفا باشد.



برای مشاهده تعرفه و مدل بسته ها می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید :

معرفی و فعالسازی بسته های اینترنتی همراه اول



برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید