خرید از بازار مایکت توسط رایتل امکان پذیر شد

خرید از بازار مایکت توسط رایتل امکان پذیر شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اپراتور سوم کشور با ارائه طرح جدیدی ، سعی در عرضه بهتر خدمات و امکانات جدید به مشترکین خود دارد. رایتل در اقدامی جدید با راه اندازی سرویس خرید اپلیکیشن از بازار مایکت برای مشترکین خود ، برقراری ارتباط مستقیم با سامانه شارژینگ را عرضه کرده است.

مایکت و رایتل

جالب است بدانید که مایکت با همکاری رایتل ، به طور روزانه و در دوره های زمانی گوناگون تعدادی اپلیکیشن کاربردی پولی را فقط برای کاربران رایتل به صورت رایگان عرضه می نماید. همچنین با سرویس "مای گارانتی" مایکت ، کاربران می توانند هر نرم افزار یا بازی را به راحتی خریداری کنند و در صورت نارضایتی تا یک ساعت فرصت دارند تا نرم افزار یا بازی را پس دهند.

شایان ذکر است که مشترکان اندرویدی رایتل برای استفاده از این اپلیکیشن می توانند نرم افزار مایکت را دانلود و برای نصب آن اقدام نمایند. البته لازم است بعد از دانلود ، هر مشترک با اینترنت سیم کارت رایتل خود وارد برنامه مایکت شده و بعد از درست کردن حساب کاربری در مایکت ، وارد برنامه شده و اپلیکیشن ‌های مخصوص مشترکان رایتل را به‌ طور رایگان دریافت نمایند.

گفتنی است مشترکان می توانند با مراجعه به قسمت فروشی مایکت ، هر اپلیکیشنی را که علاقمند هستند با اعتماد به سرویس "مای گارانتی" مایکت ، خریداری نمایند و بهای آن را از طریق درگاه های گوناگون و حتی با امکان کم شدن از اعتبار سیم کارت رایتل خود پرداخت نمایند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید