مصاحبه اختصاصی وب سایت رند با مدیرعامل رایتل در نمایشگاه الکامپ 2016

مصاحبه اختصاصی وب سایت رند با مدیرعامل رایتل در نمایشگاه الکامپ 2016

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اپراتور سوم کشور مثل همیشه حضوری پررنگ در نمایشگاه الکامپ تهران داشت. به همین منظور و در جریان این نمایشگاه مصاحبه ای با مدیرعامل رایتل انجام دادیم و از ایشان سوالات مختلفی در زمینه اپراتورهای مجازی و ترابردپذیری پرسیدیم که می توانید در ادامه این مصاحبه را بخوانید. همچنین فیلم این مصاحبه در انتهای متن قرار دارد.

صدری مدیرعامل رایتل
مدیر عامل رایتل ، مهندس سید مجید صدری در ابتدا سخنان خود را با موضوع اپراتورهای مجازی آغاز کرد و گفت: یکی از کارهای خوب وزارت ارتباطات که در دولت تدبیر و امید به تصویب رسید ، بحث اپراتورهای مجازی است. طبق مصوبه سازمان تنظیم مقررات ما موظف هستیم تا حداقل با دو اپراتور مجازی قرارداد ببندیم و پس از آن شرکت هایی که دارای مجوز اولیه بودند ، معرفی شدند. اپراتور سوم کشور با چهار شرکت قرارداد رسمی امضا کرده که این شرکت ها به ترتیب "سامانتل" یا "کیش سل پارس" ، "های وب" ، "شاتل" و "پارسیان" می باشند. در بین این شرکت ها ، "سامانتل" موفق به کسب مجوز از شرکت سازمان تنظیم مقررات شد و به احتمال زیاد فعالیت خود را از اواخر دی یا بهمن ۱۳۹۵ با پیش شماره ۰۹۹۹ آغاز می نماید. سه شرکت دیگر نیز به دنبال اخذ مجوز نهایی از سازمان تنظیم مقررات هستند.

صدری ادامه داد: در کل ما می توانیم با شش شرکت قرارداد MVNO (اپراتور مجازی) داشته باشیم ، که با دو شرکت دیگر نیز قرارداد نهایی شده و به زودی امضا می شود که امیدواریم مردم از این رویداد استقبال نمایند و ما هم بتوانیم با یک سرویس با کیفیت در خدمت MVNOها و مردم عزیزمان باشیم.

مدیرعامل رایتل در خصوص مشترکین MVNO این چنین گفت: هر کدام از شرکت های MVNO مشترک خاص خود را دارند ، به طور مثال "سامانتل" هدف خود را روی مشترکین بانک سامان قرار داده ، شرکت "های وب" مشترکین خود را در حوزه ADSL ، شرکت "شاتل" مشترکین خود را در حوزه ADSL و شرکت "پارسیان" مشترکین خود را از بانک پارسیان هدف قرار داده است ، که فرصت بسیار خوبی است و بهره این کار به مردم خواهد رسید.

در نهایت مهندس صدری در خصوص نمایشگاه الکامپ این چنین گفت: نمایشگاه امسال با استقبال خوبی مواجه شده و تعداد بازدید کنندگان افزایش یافته است. شرکت رایتل هم در این نمایشگاه کار جدیدی عرضه کرده و توانسته با شرکت های دیگر تقسیم درآمد کند. به طور مثال برنامه های کاربردی مثل مایکت ، هم آهنگ ، کافه بازار و یا آپارات و فیلیمو سرویس مشترکی را ارائه داده اند تا خدمات مشترکی را به مردم عرضه کنند. از این رو اگر کسی از مشترکین رایتل بخواهد تا از مایکت یا کافه بازار خرید نماید ، نیازی نیست که شخص از حساب بانکی خود پول برداشت کند. شرکت رایتل می تواند از مقدار شارژ شخص که نزد شرکت است ، آن هزینه را به مایکت یا بازار پرداخت نماید.

صدری در انتها در خصوص سرویس ترابردپذیری این چنین گفت: این سرویس بسیار خوب است اما انتظارات ما را برآورده نکرده و سه اپراتور کشور باید همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند.


برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید