شرکت زیرساخت اینترنت کشور را بدون مشکل می داند

شرکت زیرساخت اینترنت کشور را بدون مشکل می داند

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در یک ماه اخیر اخبار گوناگونی از ایجاد مشکلاتی در شبکه های اجتماعی تلگرام و بازی پرطرف دار کلش آف کلنز انتشار یافت ، اما بیشترین فکری که ذهن مردم را به خود درگیر کرد ایجاد اختلال در اینترنت کشور و افزایش آن بود. از این رو با معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، آذری جهرمی صحبت هایی در خصوص اختلال اینترنت کشور انجام شد که جهرمی در این باره گفت:  در حال حاضر وضعیت شبکه اینترنت کشور در حالت نرمال است و هیچ گونه اختلالی که باعث از دسترس خارج شدن برخی سایت‌ ها شود ، در شبکه اینترنت بروز نکرده است.

اینترنت ایران
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شدن خبری درباره از دسترس خارج شدن مرکز داده (دیتاسنتر) بعضی از شرکت‌ های عرضه‌ کننده خدمات اینترنتی را بی پایه خواند و این چنین گفت: هیچ مرکز داده ای تا به حال از دسترس خارج نشده. همچنین در گفت‌ و گویی که با مسوولین این مرکزها انجام شده ، آنها نیز همچین ادعایی را تکذیب کردند.

گفتنی است آذری جهرمی موضوع از دسترس خارج شدن بازی "کلش آف کلنز" را نیز بی‌ ربط با وضعیت اینترنت کشور دانست و خاطر نشان کرد: اطلاع ‌رسانی در این‌ مورد برعهده دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه می باشد و ربطی به وضعیت اینترنت ندارد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ایران در خصوص مشکل بوجود آمده در ماه گذشته برای اینترنت اپراتور دوم کشور نیز این چنین گفت: مشکل شرکت ایرانسل سیستم داخلی است و با هدف به ‌روزرسانی اینترنت برای عرضه بهتر خدمات به مشترکین انجام شده و این جریان ارتباطی با اینترنت کل کشور ندارد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید