معرفی بسته مدت دار نوترینو

معرفی بسته مدت دار نوترینو

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت همراه اول با تنوع در بسته های گوناگون اینترنتی توانسته پیشنهادات متفاوت و فراوانی را برای مشترکین خود به وجود آورد. این شرکت پس از استقبال مشترکین از بسته های مدت داری که به صورت محدود در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۶ عرضه شده بود ، به تازگی از عرضه بسته های جدید زمان دار نوترینو خبر داده است.

بسته مدت دار

اپراتور اول کشور با ارائه بسته های "آلفا+ زمان دار" به مشترکان این امکان را می دهد تا با خرید این بسته‌ ها از سرعت بدون مرز در مدت زمان بیشتری استفاده نمایند. باید بدانید که بسته ‌های آلفا+ زمان دار ، شامل بسته های شش ماهه ۱۰گیگابایتی با مبلغ ۴۹هزار تومان و ۲۰گیگابایتی با قیمت ۶۴هزار تومان بوده که بدون هیچ محدودیتی برای مصرف در ساعات شبانه روز عرضه می گردد.

این بسته ها برای همه مشترکان سیم کارت های اعتباری و دائمی قابل استفاده می باشد و خریداری بسته ها از طریق سامانه همراه من (پرتال و اپلیکیشن) امکان پذیر است. شایان ذکر است بعد از تمام شدن بسته های زمان دار شش ماهه ، در صورتی که مشترک اقدام به لغو "تمدید اتوماتیک" و یا رزرو بسته جدید نکرده باشد ، بسته ۲گیگابایت + ۲گیگابایت شبانه برای فرد فعال می گردد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید