نحوه محاسبه هزینه مکالمه تلفن ثابت با موبایل تغییر کرد

نحوه محاسبه هزینه مکالمه تلفن ثابت با موبایل تغییر کرد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اخبار مربوط به تعرفه ها و نحوه محاسبه هزینه در مکالمات همیشه جزء پرطرفدارترین مطالب بوده و سایت رند همیشه در تلاش بوده تا هرگونه مصوبه جدیدی در خصوص تعرفه های تلفن ثابت و تلفن همراه که اعلام می شود را در اختیار شما همراهان همیشگی رند قرار دهد. حال مطلع گشتیم کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ، با اصلاح مصوبه قبلی خود مربوط به محاسبه کارکرد تلفن ثابت ، محاسبه کارکرد مکالمه تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه را از ثانیه به نیم دقیقه رسانده است.

تعرفه تلفن به موبایل

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ، در راستای اصلاح بندهای مصوبه ‌ای مرتبط به مکالمات تلفن ثابت دو بند از مصوبه خرداد ماه سال ۱۳۹۵ را اصلاح کرد. گفتنی است براساس مصوبه قبلی و تا قبل از ۲۳ آبان سال ۱۳۹۵ ، محاسبه کارکرد مشترکین برای همه مکالمات تلفن ثابت داخل استانی براساس دقیقه انجام می شد و برای کم شدن از دقیقه به بالا گرد و معادل یک دقیقه محاسبه می شد که با اصلاحیه جدید عبارت برای کسری از دقیقه به بالا گرد و معادل یک دقیقه محسوب می ‌شد حذف گشته است.

از این رو محاسبه کارکرد مشترکین برای همه مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و تلفن ثابت به تلفن همراه براساس ثانیه انجام می گردد و برای کارکردهای زیر ۳۰ ثانیه به بالا ، نیم دقیقه گرد و محاسبه می ‌شود که از مصوبه قبل به شکل محاسبه کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و تلفن ثابت به تلفن همراه طبق زمان ‌های نیم دقیقه‌ای محاسبه می ‌شود اصلاح شده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید