حضور وب سایت رند در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ

حضور وب سایت رند در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، نمایشگاه الکامپ که هر ساله در اواخر آذرماه برگزار می شود از بزرگترین رویدادهای الکترونیک و کامپیوتر کشور به حساب می آید. این نمایشگاه که همسو با رشد تکنولوژی و توسعه اینترنت در کشور هرسال پررنگ تر از سال های گذشته نیز می گردد ، پذیرای بازدیدکنندگان فراوانی از سراسر کشور است.

الکامپ 2016 تهران

در نمایشگاه الکامپ از آخرین دستاوردهای صنعت الکترونیک و کامپیوتر رونمایی می شود. مواردی چون معرفی نرم افزارها و سایت های مفید ، سخت افزارهای نوین و کارآمد ، شرکت های ارائه دهنده خدمات الکترونیکی و غیره از جمله برنامه های مهمی است که در الکامپ روی می دهد.



تاریخ برگزاری

بیست و دومین الکامپ تهران ، از تاریخ ۲۵ الی ۲۸ آذرماه ۱۳۹۵ و در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود. لازم به ذکر است روز پنجشنبه ۲۵ آذر الی ۲۷ آذرماه که مصادف با ولادت پیامبر(ص) می باشد زمان مناسبی است که بازدیدکنندگان فرصت حضور در این نمایشگاه را از دست ندهند.



حضور سایت رند

وب سایت رند به مانند نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶ ، در این نمایشگاه نیز حضور پررنگی داشته و در سالن 38A غرفه 514 پذیرای بازدیدکنندگان گرامی می باشد.
لازم به ذکر است کاربران گرامی می توانند با حضور در غرفه رند ، از تخفیفات ویژه نمایشگاه بهره مند شوند. همچنین مسابقه و جوایز ویژه ای برای این نمایشگاه در نظر گرفته ایم که در روزهای آتی معرفی خواهیم کرد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید