توضیحات تکمیلی درباره شرایط و نحوه تعویض غیرحضوری سیم کارت 4G ایرانسل

توضیحات تکمیلی درباره شرایط و نحوه تعویض غیرحضوری سیم کارت 4G ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، پیش از این توضیحات کاملی درباره نحوه تعویض غیرحضوری سیم کارت های معمولی با سیم کارت 4G ایرانسل داده ایم. اما مشکلات و سوالات زیادی برای کاربران پیش آمده است که وب سایت رند با تحقیق و تماس های متعدد به جواب آنها رسیده و این اطلاعات را نشر می دهد. در ادامه با ما همراه باشید.

تعویض سیم کارت ایرانسل

مشترکین ایرانسل برای عوض کردن سیم کارت خود و تبدیل آن به سیم کارت یوسیم که قابلیت وصل شدن به آخرین نسل تکنولوژی اینترنت همراه (4G/LTE) را دارند ، می‌ توانند بدون مراجعه حضوری به مرکزهای خدمات ایرانسل و با استفاده از کد دستوری #۱*۲*۱۰*۵۵۵* را از خط ایرانسل خود شماره‌ گیری نمایند و با تکمیل کردن اطلاعات درخواستی ، سیم ‌کارت جدید را در نشانی مورد نظر تحویل بگیرند.

باید بدانید که برای فعالسازی سیم ‌کارت جدید ، مشترکین باید بعد از دریافت سیم ‌کارت ، کد دستوری #۲*۲*۱۰*۵۵۵* را مجدد از همان سیم‌ کارتی که با آن درخواست تعویض را داده‌ اند شماره‌ گیری نمایند تا سیم‌ کارت جدید فعال گردد. همچنین برای انصراف از درخواست نیز کد دستوری #۲*۱*۱۰*۵۵۵* در اختیار کاربران قرار گرفته است. گفتنی است هم اکنون بهای استفاده از این سرویس برای متقاضیان ۱۱/۰۰۰ تومان می باشد.

توجه داشته باشید بعد از درخواست ، سیم کارت در حدود ۷ روز کاری زمان می برد تا برای شما ارسال شود. همچنین حضور و ارائه کارت ملی مالک الزامی است و شما باید کارت ملی خود را برای تحویل سیم کارت به متصدی نشان دهید.

شایان ذکر است شرکت ایرانسل قبل از این شرایط تعویض سیم ‌کارت برای مشترکین استان تهران و البرز را از طریق تماس با شماره ۷۰۳۳ از خطوط ایرانسل و یا شماره ۰۹۳۷۷۰۳۳۰۰۰ از شماره‌های غیر ایرانسلی را نیز ایجاد کرده بود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید