طرح صد دانه یاقوت توسط مخابرات ایران شروع شد

طرح صد دانه یاقوت توسط مخابرات ایران شروع شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند و به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ، این شرکت برای اولین بار و به صورت سراسری کمپین مشترکی بین محصولات ADSL و تلفن ثابت کشور با نام "صد دانه یاقوت" اجرا کرده است. این سرویس برای اولین بار توسط شرکت مخابرات ایران اجرا می گردد و سرویس های اینترنت حجمی به همراه مکالمه رایگان تلفن ثابت در اختیار مشترکین قرار می دهد.

صد دانه یاقوت

همچنین همه مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات در کل کشور می‌ توانند در هر یک از سه طرح ویژه این کمپین شرکت نمایند و از مزایای مکالمه رایگان داخل استانی به همراه اینترنت با تعرفه مناسب و اقتصادی استفاده نمایند. برای فعالسازی و استفاده از این طرح با شماره ۲۰۲۰ می توانید تماس بگیرید.

باید بدانید که بسته مخصوص اینترنت کمپین "صد دانه یاقوت" شامل ۱۰۰گیگابایت اینترنت به همراه ۱۰۰ساعت مکالمه داخل استانی به مبلغ ۱۰۰هزار تومان می باشد. همچنین ۲۵گیگابایت اینترنت به همراه ۲۵ساعت مکالمه رایگان داخل استانی با قیمت ۴۰ هزار تومان و ۵۰گیگابایت به همراه ۵۰ساعت مکالمه رایگان داخل استانی با قیمت ۷۰ هزار تومان از دیگر بسته ‌های مخصوص این جشنواره می باشد.

شایان ذکر است هر ۳ بسته ترافیکی یاقوت ، به صورت یکساله به مشترکان واگذار می گردد. در انتها خاطر نشان می کنیم که برای اولین بار در این کمپین با ترکیب سرویس ADSL و مکالمه تلفن ثابت ، سرویس‌ ها و بسته ‌های حجمی مناسب طراحی شده که به مدت زمان ۲ماه از تاریخ ۱ آذرماه تا ۱ بهمن‌ ۱۳۹۵ به مشترکان مخابرات ارائه می گردد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید