ساخت بسته های دلخواه ایرانسل به کمک سرویس بوم

ساخت بسته های دلخواه ایرانسل به کمک سرویس بوم

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اپراتورهای تلفن همراه در راستای حمایت از مخاطبین همواره در تلاش هستند تا با بسته های تشویقی کاربران را حمایت کنند. اما شرکت ایرانسل در حرکتی جذاب این امکان را برای مشترکین خود فراهم کرده است تا خود آنها بسته دلخواه خود را ایجاد و از آن استفاده نمایند. این سرویس پیش تر نیز معرفی شده بود اما به تازگی با تغییراتی جزئی و با نام "بوم" به کاربران معرفی شده است.

بسته دلخواه

بوم چیست ؟

مشترکین ایرانسل با بوم می توانند بر حسب نیاز و میزان مصرف خود ، بسته دلخواه‌ خود را مشخص کنند و سفارش دهند. البته برای این کار باید تعداد روز ، دقیقه های مکالمه ایرانسلی ، تعداد پیام کوتاه فارسی ایرانسلی و حجم اینترنت مورد نیاز را از برنامه کاربردی "ایرانسل من" و یا شماره گیری کد #۱*۵*۵*۵۵۵* بسته خود را طراحی نمایند. گفتنی است مشترکین می توانند برای اطلاع از اعتبار باقیمانده بسته خود به برنامه کاربردی "ایرانسل من" و یا کد #۵۶*۱۴۱* را شماره گیری نمایند.

بوم+ چیست ؟

مشترکین ایرانسل می توانند با استفاده از "بوم+" ، در صورت تمام شدن حجم اینترنت خود از اعتبار مکالمه بسته ترکیبی ، برای مصرف اینترنت و برعکس استفاده نمایند. البته مشترکان باید توجه داشته باشند که بهای استفاده از اینترنت همراه به صورت سه برابر از اعتبار مکالمه کم می گردد. از این رو علاقمندان می توانند با انتخاب گزینه "بوم+" از برنامه کاربردی "ایرانسل من" و یا شماره گیری کد #۲*۵*۵*۵۵۵* بسته خود را طراحی نمایند.
شایان ذکر است مشترکان می توانند برای اطلاع از اعتبار باقیمانده بسته خود به اپلیکیشن "ایرانسل من" مراجعه کرده و یا کد دستوری #۱۰*۱*۵۵۵* را شماره گیری نمایند.

ساخت بسته دلخواه

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید