هشدار درباره قیمت سیم کارت های قسطی همراه اول

هشدار درباره قیمت سیم کارت های قسطی همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت همراه اول پس از اجرای طرح فروش دو مرحله ای و اقساط شش ماهه سیم کارت های دائمی ، از آذرماه ۱۳۹۴ طرح جدیدی را جهت تسهیل در خرید سیم کارت های دائمی آغاز کرد که به وسیله آن علاقمندان توانستند سیم کارت دائمی را با پرداخت قسطی ۳۶ماهه خریداری نمایند. خریداری این شماره ها در دو مدل اقساط  ۶ماهه و ۳۶ماهه امکان پذیر می باشد که در ابتدا  مبالغ ۲۰/۰۰۰ و ۲۰/۸۰۰ تومان به ترتیب برای خرید بسته و فعالسازی سیم کارت دریافت می شود. سپس می توانید بقیه مبلغ را به دو صورت ۳۶قسط ۳/۵۰۰ تومانی و یا ۶قسط ۲۰/۰۰۰ تومانی پرداخت نمایند.

فروش قسطی

وب سایت رند به عنوان نخستین و بزرگترین پایگاه کشوری خرید و فروش سیم کارت ، تلفن ثابت و دامنه همواره در تلاش بوده تا کیفیت آگهی ها و قیمت های درج شده توسط کاربران را بالا نگه دارد. اکنون با توجه به اینکه طبق قوانین وب سایت رند ، در ثبت آگهی سیم کارت لازم است قیمت تمام شده سیم کارت در سایت قرار گیرد و با توجه به طرح اقساطی شرکت همراه اول و سایر طرح های مشابه آن و همچنین با توجه به مشکلات پیش آمده در خرید و فروش این نوع سیم کارت ها در وب سایت رند ، لازم دیدیم تا نکاتی را جهت یادآوری به کاربران رند بازنشر نماییم.

بنابر قوانین وب سایت رند اگر فروشنده ای ، قیمت تمام شده سیم کارت را در فروشگاه خود قرار ندهد (برای سیم کارت های اقساطی همراه اول مبلغ ۱۲۰/۰۰۰تومان اقساط + مبلغ دریافتی فروشنده) ، طبق قوانین سایت با وی برخورد خواهد شد و حتی در برخی موارد کاربری شخص تعلیق می گردد. گفتنی است کاربران می توانند پس از درج قیمت تمام شده ، شروط اقساطی بودن خط را در قسمت توضیحات مربوط به شماره ، ذکر نمایند.

همچنین از کاربران گرامی که از سایت رند بازدید به عمل می آورند خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، اعم از عدم تطابق قیمت درج شده در سایت با قیمت اعلام شده از سوی فروشنده ، عدم ثبت قیمت تمام شده در سیم کارت های طرح اقساطی همراه اول و ... با تماس با شماره های پشتیبانی سایت 02166754555 و 02166755232، این مطلب را به اطلاع تیم پشتیبان سایت برسانند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
نظرات
رضا اسدی نیا اسدی نیا

سلام ۰ ۱ فکری هم به حال وضعیت ثبت سیم کارت بکنید تا ۲ مفر نتونن ۱ شماره رو تو سایت بزارن ۰ چون واسه مشتری مشکل پیش میاد

حبیب شیدائی باشیز

دست شما درد نکنه. زحمت کشیدین

مجید ابراهیمی

سلام واقعا کار قشنگی بود ولی متاسفانه هنوز سیمکارتهای زیادی توی سایتتون هست که قیمت واقعی رو ثبت نکردن.... که هم به همکار ضربه وارد میکنه هم به مشتری وهم به اعنبار سایت شما....

قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید