ارائه اینترنت رایگان در اربعین حسینی توسط ایرانسل

ارائه اینترنت رایگان در اربعین حسینی توسط ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، پس از فعالیت اپراتورهای تلفن همراه ایرانی در کشور عراق در راستای پوشش خدمات خود برای زائرین در اربعین حسینی ، هر اپراتور در تلاش است تا امکانات بهتری برای مشترکین خود فراهم سازد. وب سایت رند نیز تلاش می کند تا تمامی این اخبار را پوشش دهد.

اربعین حسینی
باید بدانید که شرکت ایرانسل یک موقعیت استثنایی را برای مشترکین خود در نظر گرفته است. این اپراتور از عرضه اینترنت رایگان روزانه به زائرین اربعین حسینی (ع) به مدت ۱۴ روز خبر داده است به طوری که زائرینی که مشترک ایرانسل هستند ، می‌ توانند بدون نیاز به داشتن شارژ در حساب‌ خود ، از اینترنت رایگان روزانه ایرانسل بهره مند شوند.

باید این نکته را یادآور شد که پیشنهاد ویژه اربعین ایرانسل ، قابل استفاده برای همه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری و شامل ۵ مگابایت دیتای روزانه رایگان است که در سراسر کشور عراق و بدون لازم بودن اینکه در نقطه ‌ای خاص یا ثابت حضور داشته باشند قابل استفاده می باشد. از این رو مشترکین ایرانسل می‌ توانند از این طریق ، به راحتی و با استفاده از نرم ‌افزارهای پیام‌ رسان با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشند و مکالمه صوتی ، گفت و گوی متنی و ارسال فایل انجام دهند.

مشترکین ایرانسل می‌ توانند برای فعالسازی این پیشنهاد ویژه ، کد دستوری #۸*۱۱۱* (ستاره ۱۱۱ ستاره ۸ مربع)  را در ایران یا عراق شماره گیری نمایند. گفتنی است فعالسازی پیشنهاد ویژه اربعین ایرانسل رایگان می باشد و نیازی به داشتن شارژ در حساب ایرانسل ندارد و استفاده از آن صرفا در کشور عراق و از تاریخ ۲۰ آبان تا ۳ آذرماه ۱۳۹۵ به مدت دو هفته امکانپذیر می باشد.

البته ایرانسل به مشترکین خود توصیه می ‌کند تا قبل از خارج شدن از کشور ، حتما امکان رومینگ سیم‌ کارت خود را با شماره گیری کد دستوری #۸*۱۱۱* فعال نمایند. همچنین لازم است تا مشترکین ایرانسل ضمن همراه داشتن گوشی هوشمند ، رومینگ دیتا (Data Roaming) را در تنظیمات گوشی خود فعال نمایند. گفتنی است با توجه به اینکه اپراتورهای فعال در کشور عراق از فناوری شبکه نسل دوم و نسل سوم تلفن همراه پشتیبانی می ‌کنند ، لازم است تا کاربران تنظیمات گوشی خود را بر روی (WCDMA/GSM Auto) تنظیم نمایند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید