تغییر شیوه اعمال مالیات بر ارزش افزوده در خرید شارژ ایرانسل

تغییر شیوه اعمال مالیات بر ارزش افزوده در خرید شارژ ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند و به نقل از روابط عمومی شرکت ایرانسل ، این اپراتور از تغییر روش اعمال مالیات بر ارزش افزوده در فروش شارژ الکترونیکی مستقیم خود خبر داده است. با انجام این تغییر ، مالیات بر ارزش افزوده پرداختی مشترکین به جای کم شدن از میزان شارژ درخواستی ، به بهای پرداخت برای خریداری شارژ اضافه می گردد.

مالیات بر ارزش افزوده

از این رو تا به حال در زمان خریداری شارژ الکترونیکی مستقیم توسط مشترکین اعتباری ایرانسل ، بهای ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده از مبلغ پرداختی توسط هر مشترک کم شده و باقیمانده بر روی سیم‌ کارت فرد شارژ می شد. اما در شیوه جدید که بر روی شارژ الکترونیکی مستقیم انجام می ‌شود ، بهای مالیات بر ارزش افزوده به غیر از مبلغ شارژ پرداخت می‌ گردد و میزان شارژ درخواستی به صورت کامل بر روی سیم کارت هر مشترک انجام خواهد شد.

به طور نمونه ، اگر قبل از این تغییر ، مشترکی برای خریداری شارژ مستقیم ۱۰۰۰ تومانی برای حساب اعتباری خود اقدام می‌ کرد ، از حساب بانکی وی مبلغ ۱۰۰۰ تومان کم می شد و بعد از آن مالیات بر ارزش افزوده ۹۱۰ تومان به حساب ایرانسل وی اضافه می شد و بعد از انجام این تغییر ، با خرید شارژ مستقیم ۱۰۰۰ تومانی ، ۱۰۹۰ تومان از حساب بانکی هر مشترک کم و بهای دقیق ۱۰۰۰ تومان به حساب ایرانسل وی افزوده می گردد.

البته این تغییر ، بنا به درخواست مشترکین ایرانسل و برای رفع شدن هرگونه ابهام در بهای شارژ دریافتی ، از تاریخ ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۵ ، به تدریج در همه کانال‌ های فروش شارژ الکترونیکی مستقیم ایرانسل انجام می شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید