معرفی بسته نامحدود شبانه اینترنت همراه اول

معرفی بسته نامحدود شبانه اینترنت همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اپراتور اول کشور با هدف ارائه امکانات بیشتر به مشترکین خود ، تسهیلات مخصوصی را برای بسته های اینترنتی در نظر گرفته است. با توجه به گسترش پوشش و ارتقای کیفیت و ظرفیت شبکه همراه اول ، این اپراتور تصمیم گرفته بسته های آلفاپلاس نامحدود شبانه عرضه کند تا مشترکین بتوانند با خرید این بسته‌ ها از سرعتی بدون مرز استفاده نمایند.

اینترنت نامحدود
باید بدانید که بسته ‌های آلفاپلاس نامحدود شبانه ، شامل بسته های ۱ روزه ، ۷ روزه و ۳۰ روزه پرسرعت نوترینو با حجم نامحدود می باشد که با هزینه مناسب تنها برای استفاده در ساعت های معینی از شبانه روز به طور نامحدود عرضه می گردد. گفتنی است این بسته ها برای همه مشترکان سیم کارت های اعتباری و دائمی قابل استفاده می باشد و شرایط خرید این بسته ها با بسته های آلفا و آلفا پلاس به صورت همزمان امکان پذیر است.

شایان ذکر است بسته های نامحدود شبانه فاقد رزرو اتوماتیک می باشند و هر مشترک در یک زمان فقط می تواند یک بسته نامحدود شبانه را فعال نماید. مشترکین همراه اول برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد زمان اعتبار ، قیمت و کد دستوری فعالسازی بسته های نامحدود شبانه ، می توانند از طریق کد دستوری #۲*۱۰۰۰* اقدام نمایند و یا به وب سایت همراه اول مراجعه کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید