حذف اعتبار و شماره های روی سیم کارت بعد از ترابردپذیری

حذف اعتبار و شماره های روی سیم کارت بعد از ترابردپذیری

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، پس از آنکه طرح ملی ترابردپذیری در هفته دولت به صورت رسمی راه اندازی گردید و مشترکین سه اپراتور توانستند به راحتی از این طرح استفاده نمایند ، هنوز با مشکلات کلی این طرح آشنا نیستند و نمی دانند با استفاده از این سرویس چه اطلاعاتی از سیم کارت شان پاک می شود.

مشکلات سیم کارت

باید بدانید که ترابرد پذیری شماره های تلفن همراه (MNP) سرویسی است که به مشترکین این اجازه را می دهد تا بدون تغییر شماره تلفن همراه خود از امکانات اپراتورهای دیگر استفاده نماید. یعنی با هر سرشماره ای می توان وارد اپراتورهای دیگر شد. هم اکنون تعداد زیادی از مشترکینی که متقاضی ترابرد شماره خود بوده اند و یا این کار را انجام داده اند ، اطلاعات کافی در مورد امور مربوطه را ندارند.

به طور مثال یک مورد از مشکلات این است که با انجام ترابرد شماره به اپراتوری دیگر ، تعدادی از اطلاعات مشترکین پاک شده و از این رو در جواب این سوال که آیا با ترابرد شماره اطلاعاتی از سیم کارت پاک می شود باید گفت : با ترابرد شدن شماره تلفن همراه همه اطلاعاتی که از قبل بر روی سیم کارت بوده مانند دفترچه تلفن حذف می گردد زیرا با تعویض کردن سیم کارت مثل سوزاندن سیم کارت قبلی و دریافت کردن سیم کارت تازه می باشد.

به غیر از این در سیم کارت های اعتباری میزان اعتبار صفر می شود ، از این رو مشترکین سیم کارت های اعتباری باید بدانند که به جز پاک شدن اطلاعات موجود بر روی سیم کارت قبلی شان ، اعتبارشان را هم از دست می دهند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید