فروش آنتی ویروس های معروف توسط رایتل

فروش آنتی ویروس های معروف توسط رایتل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، از همان روزی که تلفن های همراه وارد بازار جهانی شدند دغدغه ویروس و مشکلات امنیتی را با خود به همراه داشتند. این مشکل تا به امروز نیز ادامه داشته و حتی بیش از پیش نگران کننده شده اند. شرکت های بزرگی سعی کردند آنتی ویروس های مختلفی را برای سیستم عامل های مختلف تهیه نمایند تا کاربران با خیالی آسوده از تلفن همراه خود استفاده نمایند. اما اتفاق مهمی که در چند سال اخیر افتاده است ، عرضه آنتی ویروس های اورجینال بوده که کاربران با خیال راحت می توانند آنها را خریداری و بروزرسانی کنند.

آنتی ویروس

در همین راستا شرکت رایتل اقدام به فروش بهترین آنتی ویروس های دنیا کرده است. این اقدام با عقد قرارداد بین رایتل و نمایندگان رسمی این شرکت ها در ایران صورت گرفته است و شما با خرید آنتی ویروس های مختلف بسته های مختلف رایتل را نیز هدیه می گیرید. به این ترتیب شما می تواند آنتی ویروس های زیر را توسط رایتل با قیمت های بسیار مناسب خریداری کنید :

۱- بیت دیفندر (Bitdefender) - نماینده طرف قرارداد شرکت بدر الکتریک

۲- کسپرسکی (Kaspersky) - نماینده طرف قرارداد شرکت پارس آتنا‌دژ

۳- کوئیک هیل (Quick Heal) - نماینده طرف قرارداد شرکت پرورش داده ها

توجه داشته باشید با کلیک بر روی هر یک از موارد بالا به صفحه مربوط به خرید آن در سایت رایتل ارجاع داده خواهید شد. همچنین وب سایت رند هیچگونه مسئولیتی در قبال آنتی ویروس ها نداشته و این مطلب صرفا جهت اطلاع رسانی بوده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید