ربات تلگرامی تشخیص نوع رند راه اندازی شد

ربات تلگرامی تشخیص نوع رند راه اندازی شد

سایت رند در سال ۱۳۸۷ با هدف ایجاد فضایی راحت و کاربرپسند ، جهت خرید و فروش سیم کارت شروع به کار کرد و توانست با استفاده از مفاهیم موجود در بازار سیم کارت ، تعاریف معین و کارآمدی را برای انواع رند خطوط معرفی نماید.

اکنون در هشتمین سالگرد تاسیس وب سایت رند ، مفتخریم که خبر راه اندازی "ربات تلگرام تشخیص نوع رند" که به منظور ایجاد سهولت در تعیین نوع رند شماره های همراه کاربران ایجاد شده است را به اطلاع کاربران گرامی سایت برسانیم. "ربات تلگرامی رند" با تشخیص خودکار نوع رند خطوط ، مسیر را بیش از پیش برای کاربران عزیز هموار خواهد نمود.

 

ربات رند

 

این ربات که توسط تیم برنامه نویسی سایت رند آماده و ارائه شده است ، می تواند به آسانی نوع رند شماره های درج شده را تعیین نماید. برای استفاده از ربات تلگرام تشخیص نوع رند ، کافی است Rondir_bot را در قسمت جستجوی تلگرام خود وارد نموده و ربات را انتخاب نمایید. سپس می توانید با فشردن دکمه تشخیص نوع رند ، تمامی انواع رند شماره وارد کرده را مشاهده نمایید.

شایان ذکر است این نسخه به صورتی آزمایشی عرضه شده و به زودی نسخه تحت وب این سرویس نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین در آینده ای نزدیک ، تشخیص نوع رند خطوطی که در سایت آگهی می شوند نیز به صورت خودکار و توسط همین ربات تعریف خواهد شد.

جهت دسترسی سریع تر به ربات تلگرام تشخیص نوع رند می توانید از لینک زیر اقدام نمایید :

ربات تلگرام تشخیص نوع رند

 

ربات تشخیص نوع رند

در سایت نیز یک صفحه وجود دارد که با کمک آن می‌توانید نوع رند سیم‌کارت خود را تشخیص دهید.

صفحه تشخیص نوع رند

 

 

بروزرسانی ربات تشخیص نوع رند

با توجه به اینکه این ربات تازه شکل گرفته ، ممکن است با ایراداتی همراه باشد. به همین خاطر از شما کاربران و همراهان همیشگی سایت رند می خواهیم تا ما را در کامل شدن این ربات یاری نمایید.
شما می توانید از روش های زیر جهت اعلام مشکلات اقدام نمایید :


تماس با ما
شماره تلفن پشتیبانی سایت : 32 32 32 91 021
از طریق پشتیبان تلگرامی به شماره : 204 8008 0919  یا آی دی  rondsup@
 

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید