مسابقات رالی بزرگ شیراز با حمایت ایرانسل به اتمام رسید

مسابقات رالی بزرگ شیراز با حمایت ایرانسل به اتمام رسید

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شهر شیراز برای نخستین بار میزبان اولین رویداد بین المللی و حرفه ای مسابقات رالی و موتورسواری در ایران بود. همزمان با هفته دفاع مقدس مسابقات رالی بزرگ شیراز ، انتخابی مسابقات بین المللی خاورمیانه با حمایت تبلیغاتی شرکت ایرانسل در شیراز آغاز به کار کرد.

مسابقه رالی شیراز

این مسابقات که با حمایت مالی و تامین زیرساخت های ارتباطی و لوازم مسیریابی توسط ایرانسل برگزار شد ، به عنوان نخستین رویداد حرفه ای بین المللی اتومبیلرانی در کشور به حساب می آید. شرکت ایرانسل با قرار دادن سایت های مخابراتی کل مسیر مسابقه را تحت پوشش خدمات خود از قبیل اینترنت پرسرعت و مسیریاب قرار داده بود. همچنین در طول مسابقه خدمات مسیریابی مختلفی به شرکت کنندگان از طرف ایرانسل ارائه شده است.

متاسفانه در طول برگزاری این مسابقات حادثه ای برای تیم سایپا رخ داد که منجر به فوت نقشه خوان تیم و مجروح شدن راننده آن شد.

دروازه قرآن

این مسابقات از ۲ مهرماه ۱۳۹۳ در محل دروازه قرآن شهر شیراز و با حضور ۲۷ تیم خارجی و داخلی کار خود را آغاز کرده است. مسابقات رسمی نیز از ۳ مهرماه ۱۳۹۳ از محل تخت جمشید شروع و رانندگان با گذر کردن از شهرهای زرقان ، مرودشت ، ارسنجان و خرامه ، در روز ۴ مهرماه ۱۳۹۳ در نقطه پایان که دروازه قرآن شیراز تعیین شده است به پایان رسید.

در پایان نیز "راجر فقالی" از کشور لبنان به عنوان نخست دست یافت و "العطیه" از کشور قطر در جای دوم قرار گرفت. "محمد قلعه بانی" نیز از تیم ایران خودرو به مقام سوم رسید. همچنین خانم "لاله صدیق" تنها اتومبیلران زن شرکت کننده در جایگاه چهاردهم ایستاد.

در ادامه می توانید تصاویری منتخب از این مسابقات که از خبرگزاری های مختلف جمع آوری شده است را مشاهده نمایید :

مردم شیراز

رالی شیراز

ال ۹۰ در رالی شیراز

206 در رالی شیراز

سایپا در رالی شیراز

مسابقات بین المللی شیراز

خلیج فارس

مسابقات رالی

تخت جمشید

حضور بانوان در رالی

رالی بانوان

مسیریابی

رالی در کویر

شیراز رالی

سایپا

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید