با جرم مزاحمت تلفنی آشنا شوید

با جرم مزاحمت تلفنی آشنا شوید

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، مزاحمت تلفنی از سال های دور همواره گریبان گیر دارندگان تلفن بوده و هست. با گذشت زمان و پیشرفت روز افزون فناوری و مخابرات این مشکل هم چنان پا بر جا مانده و یکی از معضلات اصلی مخابرات تلقی می گردد. آیا می دانید مجازات مزاحمان تلفنی چیست ؟ با وب سایت رند همراه باشید تا شما را از این امر آگاه سازیم.

مزاحم تلفنی
طبق قانون ماده ۶۴۱ مجازات اسلامی اگر فردی با تلفن ثابت و یا سایر دستگاه های مخابراتی برای اشخاص مزاحمت ایجاد نماید به غیر از مجازات مربوط به شرکت مخابرات ، از یک تا ۶ ماه محکوم می گردد. حکم این ماده مربوط به تلفن ثابت و تلفن همراه است که شامل اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل ، رایتل ، تالیا و یا هر شرکت ارتباطی دیگری می باشد و مزاحمان همه مشترکان قابل پیگیری است.

باید بدانید که قوانین برای افرادی که با فرستادن پیام کوتاه توهین آمیز و یا تماس تلفنی دائم مزاحمت ایجاد نمایند نیز مجرم محسوب شده و مجازات می گردند. مشترکان اپراتورهای کشور باید این نکته را بدانند که به راحتی مورد تعقیب قرار می گیرند. در انتها به تمامی دارندگان سیم کارت توصیه می شود که سیم کارت خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورت گم شدن سیم کارت سریعا به شرکت مربوطه اطلاع رسانی نمایند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید