آموزش بازیابی پرسش امنیتی در ایرنیک

آموزش بازیابی پرسش امنیتی در ایرنیک

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، به تازگی بخش امنیتی ایرنیک برای تغییر DNS های یک دامنه ، از کاربر پاسخ سوال محرمانه را سوال می کند. این موضوع که پیش از این در سایت رند هم اطلاع رسانی شده بود ، دردسر تازه ای برای کاربران ایجاد کرده و بسیاری از آنها سوال و پاسخ سوال محرمانه خود را به یاد نمی آورند. در ادامه با سایت رند همراه باشید تا آموزش بازیابی سوال محرمانه در ایرنیک را فرا بگیرید.

سوال محرمانه

سوال امنیتی

در حال حاضر برای تغییر دادن پرسش محرمانه ایرنیک باید اسکن کارت ملی خود را به همراه فرم بازیابی پرسش محرمانه و جواب آن در قسمت "ارسال مدارک" ایرنیک ارسال کرده و ایرنیک در مدت زمان یک روز درخواست شما را بررسی می نماید و در ادامه مشخصات جدید را مطابق با درخواست در شناسه شما اعمال می کند.

در ابتدا شما باید فرم مربوط به "تغییر پرسش محرمانه" را تکمیل و امضاء نمایید. (نمونه فرم در انتهای همین صفحه قرار داد) سپس آنرا اسکن کرده و به قسمت "ارسال مدارک" در سایت ایرنیک بروید. در آنجا گزینه "مدارک مربوط به امور شناسه ها" را انتخاب نمایید. سپس در صفحه باز شده موارد زیر را وارد کرده و ارسال مدارک را بزنید.

۱- شناسه نیک یا ایمیلی که با آن ثبت نام کرده اید.

۲- انتخاب گزینه "اعمال تغییرات/تنظیمات شناسه: تغییر پاسخ محرمانه، گذرواژه، آدرس، شماره ثبت شرکت و نوع شناسه از محدود به حقیقی، همچنین اصلاح نام و کدملی صاحب شناسه" از بخش "درخواست مرتبط با شناسه"

۳- پیوست کردن نامه امضاء و اسکن شده مربوط به این بخش و کارت ملی صاحب شناسه

۴- وارد کردن متن امنیتی



نکات مهم

۱- درخواست تغییر پرسش حتما باید توسط صاحب شناسه کاربری نوشته شود و امضا به صورت دستی باشد و فرستادن کپی مدارک شناسایی برای افراد حقیقی ، کپی کارت ملی و برای افراد حقوقی ، نوشتن درخواست در سربرگ با مهر و امضای صاحب و یا صاحبان امضا و فرستادن کپی روزنامه رسمی الزامی می باشد.

۲- باید توجه کنید که سوال محرمانه و جواب آن باید حداقل دارای شش حرف مجاز از عددها و حرف های لاتین باشد.

۳- در صورت عدم تطابق هیچ ترتیب اثری به درخواست شما داده نمی شود.

۴- جهت ارسال مدارک می توانید از طریق فکس ایرنیک نیز اقدام نمایید. شماره فکس ایرنیک ۰۲۱۲۲۲۹۵۷۰۰ می باشد.


دانلود فرم تغییر پرسش امنیتی

  
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید