فروش رندترین شماره ایرانسل جهت امور خیریه

فروش رندترین شماره ایرانسل جهت امور خیریه

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، بعضی از شماره های تلفن همراه به قدری خاص هستند که به جرات می توان آنها را در لیست ۱۰ شماره برتر ایران قرار داد. شاید این موضوع کمی سلیقه ای باشد ولی بعید است کسی شماره ۰۹۰۱۰۰۰۰۰۰۰ را جزء رندترین شماره های ایران نداند. در ادامه با سایت رند همراه باشید تا با جزئیات این شماره آشنا شوید.

گران ترین شماره ایرانسل
چندی پیش اپراتورهای اول و دوم کشور تصمیم به فروش سیم کارت های رند یا مرتب خود از طریق حراج کردند. البته در گذشته همراه اول مزایده هایی برای فروش سیم کارت برگزار می کرد که بیش از ۲ سال می شد که از آن مزایده ها خبری نبود.

این حراج ها به این شکل است که اپراتور چند شماره را با قیمت پایه جهت حراج در سایت خود قرار می دهد و کاربران می توانند با افزایش قیمت خود را صاحب سیم کارت کنند. هر مزایده نیز زمان مشخصی دارد که پس از پایان آن ، آخرین نفری که قیمت بالاتری پیشنهاد داده است به عنوان برنده و صاحب سیم کارت معرفی می شود.

اما جذابیت این حراج ها زمانی بیشتر شد که ایرانسل اقدام به فروش سیم کارت های فوق رند خود کرد. شماره هایی مانند ۰۹۰۱۰۰۰۰۰۰۰ یا ۰۹۳۹۹۰۰۰۰۰۰ یا ۰۹۳۳۳۰۰۰۰۰۰ که مشابه آنها یا تا به حال به فروش نرفته بود و یا تحت مالکیت پشتیبانی ایرانسل بود. این شماره ها به قدری از نظر نوع رند خاص و محبوب شدند که در جامعه کمتر کسی از آن بی اطلاع شده بود.

قسمت دوم جذابیت این حراجی ها زمانی شروع شد که ایرانسل با همکاری برنامه خندوانه ، تصمیم گرفتند مبلغ یکی از رندترین خطوط موجود ایرانسل را (۰۹۰۱۰۰۰۰۰۰۰) صرف امور خیریه کنند. این موضوع توسط رامبد جوان ، مجری برنامه خندوانه رسانه ای شد و در سایت حراج ایرانسل نیز این موضوع اطلاع رسانی شد.

در حال حاضر این سیم کارت با قیمت پایه ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان در سایت ایرانسل قرار دارد و لوگوی آن با آرم خندوانه به صورت مجزا از سایر سیم کارت ها چشم نوازی می کند. باید دید قیمت پیشنهادی پایانی این مزایده چه قیمتی است و آیا این سیم کارت می تواند در جایگاه یکی از گرانترین شماره های تلفن همراه در ایران قرار بگیرد.

جهت مشاهده حراجی های ایرانسل می توانید از لینک زیر اقدام نمایید :

حراج ایرانسل

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید