کمپین لبخندبساز تمدید شد

کمپین لبخندبساز تمدید شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، بعد از سپری شدن زمان مسابقه لبخند بساز ایرانسل که در ماه مبارک رمضان برای علاقمندان به شرکت در مسابقه عکاسی در نظر گرفته شده بود ، شرکت ایرانسل بعد از مشاهده استقبال بی نظیر مردم از این مسابقه و ثبت شدن ۱۶ هزار تصویر برای شرکت در مسابقه ، این کمپین اینستاگرامی را تمدید کرد.

پوستر ایرانسل

ایرانسل در راستای سوق دادن مشترکین خود به انجام کارهای خیر و ترغیب آنها کمپین اینستاگرامی لبخند بساز را برگزار کرده بود که بعد از استقبال مردم ، این مسابقه را تا ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ تمدید کرد.

همان طور که می دانید ایرانسل در این کمپین با شعار "بیشتر مهر بورزیم و مهربانی هایمان را سهیم شویم" از مخاطبین خود خواسته است تا با خانواده ، دوستان ‌، سالمندان ، کودکان و نیازمندان مهربان‌ تر باشند ، آنها را شاد کنند و لبخند بر لبانشان بیاورند. از آن لبخند و لحظه شاد عکس بگیرند و آن را با هشتگ #لبخندبساز در صفحه اینستاگرام خود اشتراک گذاری نمایند. جالب است بدانید که از زمان شروع کمپین لبخندبساز تاکنون بالغ بر ۱۶ هزار تصویر با هشتگ #لبخندبساز در اینستاگرام انتشار یافته و چهره ‌های محبوب و معروف جامعه هنرمندان و ورزشکاران نیز در این کمپین شرکت کرده‌اند.

شرکت ایرانسل اعلام کرده که در ازای هر لبخند ۳۰۰۰ تومان به یک موسسه خیریه کمک خواهد کرد و برای تشویق هر چه بیشتر شرکت‌ کنندگان ، جوایز نفیسی را نیز به قید قرعه به تعدادی از آنان هدیه می دهد.

     
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید