تغییر در ساختار معرفی DNS یا کارگزار دامنه

تغییر در ساختار معرفی DNS یا کارگزار دامنه

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، تغییر DNS های یک دامنه از بخش های مهمی است که سرویس دهنده های دامنه باید امنیت آن را تا حد زیادی رعایت کنند. تغییر DNS یک دامنه یعنی تغییر دادن آدرس نمایش محتوای آن که امری بسیار حساس و حیاتی است. حساسیت این موضوع زمانی پر رنگ تر می شود که بدانید با تغییر DNS یک دامنه می توانید یک سایت را حداقل تا چند ساعت از محتوای اصلی اش دور نگه دارید.

تغییر DNS

تغییر DNS دامنه های ملی (ایران ، ir ، co.ir و غیره ...) از طریق سایت رسمی این دامنه ها یعنی ایرنیک صورت می گیرد. در جدیدترین بروزرسانی ایرنیک امکان تغییر DNS ها دارای امنیت بالاتری شده و برای تغییر آن باید یکی از پاسخ های امنیتی خود (Security Question) را پاسخ دهید. طی بررسی تلفنی سایت رند از ایرنیک این موضوع به خاطر رفع مشکلات امنیتی بوده و ممکن است در بخش های دیگر سایت ایرنیک نیز پاسخ سوال محرمانه از کاربران گرفته شود.

به این ترتیب اگر شما پاسخ سوال محرمانه خود را فراموش کرده اید ، بهتر است هر چه زودتر اقدام به بازیابی آن کنید تا در آینده به مشکل تغییر DNS برخورد نکنید. همچنین در صورتی که نیاز به سوالات بیشتر دارید می توانید با مرکز ایرنیک تماس بگیرید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید