رایتل پیامک تبلیغاتی ارسال نمی کند

رایتل پیامک تبلیغاتی ارسال نمی کند

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در حال حاضر با وجود فعالیت اپراتورهای مختلف ، ممکن است هر فرد از تمام اپراتور های موجود در بازار ، یک سیم کارت داشته باشد. اما مشکلی که بسیاری از مشترکین با آن مواجه هستند پیامک های تبلیغاتی و برگزاری مسابقات گوناگون و تشویق افراد به شرکت در آنها است که به صورت گسترده و در طول ساعات شبانه روز برای مشترکین ارسال می گردد.

تبلیغات پیامکی
اپراتور سوم کشور در این خصوص اعلام داشته که رایتل تنها اپراتور تلفن همراه ایرانی است که از طریق ارسال پیام کوتاه انبوه درآمدی ندارد و در تاکنون هیچ پیامک تبلیغاتی برای مشترکان خود ارسال نکرده است.

جالب است بدانید که تعدادی از این پیامک ها برای جذب افراد به وعده های دروغین برای شرکت کردن به چرخه ای هزینه بر دست می زدند که شرکت کنندگان تنها در آخر ماه با یک صورت حساب بالا رو به رو می شدند. به همین علت مشترکان اپراتورها از نرخ بالای پیام کوتاه در قبض ‌ها و یا صفر شدن اعتبارشان آن هم به علت کم شدن هزینه بابت پیام کوتاه دریافتی گله مند بودند.

اما همان طور که گفته شد شرکت رایتل که همواره برای راحتی حال مشترکین خود در تلاش است بر روی این کسب درآمد چشم پوشی کرده تا مشترکان خود را راضی نگاه دارد و از شروع فعالیت خود تا به حال از فرستادن پیامک تبلیغاتی اجتناب کرده است. رایتل خاطر نشان کرده است که پیامک‌ های انبوهی که برای رایتلی ‌ها فرستاده می ‌شود برای اطلاع ‌رسانی و هشدار و یا تبریک و تسلیت مناسبت ها بوده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید