روش جدید بستن پیامک های تبلیغاتی برای همراه اول و ایرانسل

روش جدید بستن پیامک های تبلیغاتی برای همراه اول و ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اگر در خاطر داشته باشید اپراتورهای همراه اول و ایرانسل روش هایی را برای غیر فعال کردن پیامک های تبلیغاتی ارائه کرده بودند که می توانید در بخش دانستنی های سیم کارت سایت رند مشاهده کنید. اما پس از استفاده از روش های ارائه شده تنها پیامک های تبلیغاتی مربوط به شرکت های تبلیغاتی بلاک می گردید و پیامک های تبلیغاتی و ارزش افزوده مربوط به خود اپراتور غیر فعال نمی شد و ارسال می گردید.

پیامک تبلیغاتی
با اعتراض بسیاری از کاربران به سازمان تنظیم قوانین و مقررات رادیویی بالاخره دولت برای لغو کردن پیامک های تبلیغاتی روش جدیدی تعیین کرده است. در اواخر فروردین ۱۳۹۵ معاون رگولاتوری از آغاز ساماندهی خدمات ارزش افزوده پیامکی شامل پیامک های تبلیغاتی و اطلاع‌ رسانی و بازی و سرگرمی خبر داد از روش جدیدی برای غیر فعال سازی پیامکهای تبلیغاتی خبر داد.

صادق عباسی شاهکوه در این خصوص گفت : با توجه به افزایش خدمات ارزش افزوده پیامکی در حوزه‌ های گوناگون و اعلام نارضایتی مردم به رگولاتوری و همچنین برای حفظ حقوق مشترکین ، رگولاتوری مجبور شد تا شیوه های ارائه این خدمات از سوی اپراتورها را تغییر دهد.

وی با اشاره به اعلام نارضایتی مردم از عدم اطلاع رسانی شفاف در مورد پیامک ها این چنین گفت : از این پس روش فعال‌ سازی و غیر فعال‌ سازی خدمات پیامکی از سوی همه اپراتورهای تلفن همراه یکسان شده و مشترکین تلفن همراه با استفاده از سامانه پیامکی ۸۰۰ و یا شماره‌گیری #۸۰۰* می ‌توانند از انواع خدمات ارزش افزوده فعال بر روی سیم ‌کارت خود و روش غیر فعال ‌سازی آن مطلع گردند و درصورت عدم تمایل به دریافت پیامک های تبلیغاتی ، بازی و سرگرمی ، مسابقه و ارسال اطلاعات و اخبار می‌توانند این خدمات را غیرفعال نمایند.

معاون رگولاتوری خاطر نشان کرد : درصورت فعالسازی خدمات ارزش افزوده محتوائی پیامکی از سوی مشترکین ، اپراتورها باید در همه پیامک های ارسالی ، هزینه خدمات و نحوه غیر فعال سازی را به مشترک اعلام نمایند.

وی با اشاره به اینکه همه خدمات ارزش افزوده محتوائی پیامکی باید بین ساعات ۹ صبح تا ۹ شب برای مشترکین ارسال شود ، گفت : درصورت درخواست مشترک برای غیر فعال کردن خدمات ارزش افزوده محتوائی پیامکی ، این خدمات باید حداکثر تا ۲۴ ساعت قطع گردد.

معاون بررسی های فنی و صدور پروانه رگولاتوری در انتها گفت : قطع سرویس ، پیامکهای تبلیغاتی خود اپراتورها را نیز شامل می‌ شود و درصورت درخواست مشترک برای غیر فعال کردن خدمات ارزش افزوده محتوائی پیامکی ، خدمات پیامکی مبتنی بر تراکنش شامل خدمات تراکنشی بانکی ، خریدهای الکترونیکی و چیزهای از این دست همچنان برای مشترکین فعال می باشد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید