اعمال تعرفه جدید تلفن ثابت بعد از ابلاغیه وزارتخانه

اعمال تعرفه جدید تلفن ثابت بعد از ابلاغیه وزارتخانه

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، این روزها خبر گران شدن نرخ تلفن ثابت جز خبرهای ثابت خبرگزاری ها و سایت ها بوده و شاید هنوز هم خبرهای مختلقی در روز در این رابطه منتشر شود. جزئیات این مصوبه تاکنون از سوی وزارت ارتباطات اعلام رسمی نشده اما وزیر ارتباطات از افزایش ۵۰درصدی قیمت مکالمه های درون شهری (۴۵ ریال به ازای هر دقیقه مکالمه) خبر داده است.

برات قنبری

از این رو رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران "برات قنبری" ، در واکنش به این خبر با توجه به اینکه پیشنهاد مخابرات برای تغییر قیمت های مخابراتی ، به غیر از زیاد شدن بهای مکالمه ، زیاد شدن آبونمان و حق اتصال را نیز شامل می شد ، این چنین گفت : ما تابع مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات هستیم و  توقع نداشتیم که کمیسیون دقیقا با پیشنهاد ما موافقت کند.

قنبری با بیان اینکه منافع مخابرات یک طرف قضیه است و کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ، منافع عموم را در نظر می گیرد ، ادامه داد : در پکیج تعرفه ای اینترنت و تلفن ، تعرفه ها به صورتی مشخص گردید که مردم هم ضرر نکنند. از این رو ما به عنوان یک سند بالادستی ، این مصوبه را عملی می کنیم.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید براینکه جزئیات زیادی از مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در اختیار ندارد ، خاطرنشان کرد : در این پکیج هم بالا رفتن هزینه و هم کم شدن هزینه در بخش تلفن و اینترنت دیده شده و به زودی از سوی دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ، اطلاع رسانی می گردد. در این زمینه وزارت ارتباطات برای تایید نهایی دولت ، با شورای اقتصاد نیز جلساتی داشته است.

گفتنی است قنبری در مورد اعمال بهای جدید تلفن در قبض های مشترکین که به گفته وزیر ارتباطات از اول تیرماه عملی می گردد ، تاکید کرد : حساب کردن نرخ های جدید بعد از ابلاغ به مخابرات ، در قبض های مشترکین انجام می شود و تا زمانی که مصوبه به صورت کامل ابلاغ نشود ، سایر موارد قطعی نمی باشد.

    
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید