اهدای پاداش همراه اول به تیم ملی والیبال ایران

اهدای پاداش همراه اول به تیم ملی والیبال ایران

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، پس از افتخارآفرینی تیم ملی والیبال ایران و راهیابی به مسابقات المپیک ریودوژانیرو ۲۰۱۶ ، شرکت همراه اول که حامی این عزیزان بود طی مراسمی به پاس پاداش از ملی پوشان والیبال کشور با شعار تحقق رویای ۵۲ ساله ، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما از این ورزشکاران تجلیل به عمل آورد. در این مراسم ملی پوشان و کادر فنی پاداش خود را از حامیان تیم ملی دریافت کردند.

حامی تیم ملی والیبال
مهندس صدوقی مدیر عامل شرکت همراه اول با تبریک به موفقیت تیم والیبال در مسابقات المپیک ریودوژانیرو از مدیریت مطلوب تیم ملی والیبال کشور قدردانی کرد و اینچنین گفت : در جشن تحقق رویای ۵۲ ساله والیبال جمع گشته ایم ، سروقامتان تیم ملی بازی های خوبی انجام دادند و در آن روزها مردم همواره دست به دعا بودند. صدوقی ادامه داد : همراه اول یک سرمایه ملی است و وظیفه خود می داند از سرمایه های ملی حمایت کند. ما در چند سال گذشته علاوه بر تیم ملی والیبال ، از تیم های ملی فوتبال ، باشگاه های استقلال ، پرسپولیس و تراکتورسازی نیز حمایت کرده ایم ، در واقع دوست داریم همراه اولین ها باشیم.

وی با تأکید بر اینکه انتظار از تیم ملی والیبال بسیار بالاست اینچنین گفت : امیدواریم با همت و غیرت والیبالیست های عزیز ، شاهد موفقیت های بیشتر این تیم باشیم. مدیرعامل همراه اول در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه با آغاز لیگ جهانی در سال گذشته ، سامانه ۳۰۶۰ همراه اول جهت حمایت از تیم ملی والیبال راه اندازی گشته ، اینچنین گفت : امروز در این مراسم جوایز وعده داده شده قرعه کشی اهدا و از برندگان قدردانی می گردد.

سعید معروف
در ادامه مراسم با حضور ملی پوشان والیبال ، با انجام قرعه کشی از میان اعضای کانون هواداری تیم ملی والیبال که در سامانه ۳۰۶۰ عضو شده بودند ، سه برنده جایزه ویژه همراهی با تیم ملی والیبال در مسابقات المپیک ریودوژانیرو انتخاب شدند ، همچنین پس از آن از سه هوادار که بیشترین حمایت را از طریق سامانه ۳۰۶۰ کرده بودند تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از کاپیتان های دوره های گوناگون تیم های ملی والیبال ، بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال و خانواده شهید "محرم ترک" از شهدای مدافع حرم ، از برنامه های دیگر این مراسم بود. در این مراسم همراه اول و بانک دی به عنوان حامیان تیم ملی والیبال ایران با اهدای پاداش از ملی پوشان و کادر فنی و اجرایی والیبال تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است در این مراسم وزیر ورزش و جوانان محمود گودرزی ، معاونین وزارت ورزش و جوانان ، دبیرکل کمیته ملی المپیک شاهرخ شهنازی ، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران وحید صدوقی ، مدیرعامل بانک دی علیرضا عاطفی فر و جمعی از چهره های ورزشی ، هنری و سیاسی حضور داشتند.

        
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید