افزایش 15 ریالی تعرفه تلفن ثابت

افزایش 15 ریالی تعرفه تلفن ثابت

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در پی برگزاری جلسه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در هفته گذشته برای تصمیم گیری که درباره تعرفه تلفن ثابت و اینترنت برگزار شده بود ، دکتر واعظی در حاشیه دیدار با فعالان بخش خصوصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات که در محل سالن شهید قندی این وزارتخانه برگزار شد اظهار داشت : افزایش قیمتی که در تعرفه تلفن ثابت عملی می گردد در مقایسه با تلفن همراه که تعرفه هر دقیقه مکالمه آن در حال حاضر ۱۴ تا ۱۸ برابر هر دقیقه مکالمه با تلفن ثابت است ، خیلی زیاد نیست.

واعظی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : تعرفه هر پالس (یک دقیقه) مکالمه با تلفن ثابت که در حال حاضر حدود ۳۰ ریال می باشد ، از تاریخ ۱ تیرماه ۱۳۹۵ ، با ۱۵ ریال افزایش ، ۴۵ ریال برای مشترکین محاسبه می گردد.

همچنین واعظی به تعرفه هر پالس ۳۰ ریال در طرح همکدسازی استانی اشاره داشت و گفت : از ۱ تیر ۱۳۹۵ این تعرفه نیز ۴۵ ریال می شود. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد : گمان می رفت با تعرفه ۳۰ ریالی برای هر دقیقه مکالمه با تلفن ثابت ، مردم بیشتر به استفاده از تلفن ثابت روی آورند ، اما چنین اتفاقی نیفتاد و تلفن ثابت با ضرر مواجه گردید. واعظی تاکید کرد : افزایش قیمت ها از ابتدای تیرماه ۱۳۹۵ عملی می شود.

همچنین وی در ادامه درباره کشیده شدن فیبر نوری به درب منازل با بیان اینکه هیچ زمان قول نداده بودم از ابتدای امسال فیبر نوری به درب منازل برود ، اینچنین گفت : این کار به سرمایه گذاری بسیار بزرگی احتیاج دارد تا بتوان آن را عملی کرد. واعظی سرمایه گذاری مورد نیاز را حدود ۷۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : قرار نیست دولت در این پروژه سرمایه گذاری کند و این امر به بخش خصوصی واگذار شده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید