چراغ یاهو مسنجر برای همیشه خاموش شد

چراغ یاهو مسنجر برای همیشه خاموش شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در دهه گذشته که تمام کاربران برای متصل شدن به اینترنت از تکنولوژی DialUp استفاده می کردند ، اپلیکیشن یاهو مسنجر یکی از پر طرفدارترین برنامه های پیام رسان آن دوره تلقی می گشت. اما با گذشت زمان و پیشرفت سریع تکنولوژی ، این نسل پیام رسان ها هم عوض شد به حدی که "یاهو مسنجر" دوست داشتنی هم به یک نوستالژی (خاطره) تبدیل شود.

یاهو مسنجر
البته باید بدانید که در سال گذشته نسخه های جدیدتری از یاهو مسنجر برای گوشی های هوشمند و وب انتشار یافته بود و از مرداد سال ۱۳۹۴ امکان دانلود این برنامه را از سایت یاهو وجود نداشت اما با این حال ، علاقمندان می توانستند از این پیام رسان در سیستم خود استفاده نمایند. همچنین این برنامه در نسخه های جدید iOS نیز اجرا نمی شد.

اکنون شرکت یاهو به طور رسمی اعلام کرده که پشتیبانی از نسخه های قدیمی یاهو مسنجر را در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۱۵ (۱۵مردادماه ۱۳۹۵) قطع خواهد کرد و کاربران می توانند از نسخه‌ مخصوص موبایل و وب این اپلیکیشن استفاده نمایند. شایان ذکر است که نسخه‌ جدید اپلیکیشن یاهو سرعت بالایی دارد و کاربران می ‌توانند به سرعت متن ، عکس و حتی تصاویر GIF برای هم ارسال نمایند.

هدف شرکت یاهو با قطع کردن پشتیبانی از نسخه‌ قدیمی این نرم‌افزار ، تشویق کاربران به استفاده از نسخه‌ های جدید این پیام رسان می باشد. گفتنی است یاهو برای آن دسته از کاربرانی که علاقمند به حفظ آرشیو خود بودند امکانی قرار داده که آرشیو پیام ‌های کاربران در یاهو مسنجر های قدیمی به نسخه‌ های جدید انتقال پیدا کند و حتی کاربران می‌ توانند از گفتگو های خودشان نسخه‌ پشتیبان تهیه نمایند و آن ‌ها را به نرم‌ افزارهای جدید ببرند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید