آشنایی با سامانه #۱۰* همراه اول

آشنایی با سامانه #۱۰* همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، مهرماه ۱۳۹۴ از حذف سامانه ۱۱۱ همراه اول و جایگزینی #۱۰* برای شما خبری را منتشر کردیم. در همین راستا و جهت آشنایی بیشتر با این سامانه این مطلب را گردآوری کرده ایم. مشترکان همراه اول می توانند در این خبر از مزایای سامانه USSD اپراتور اول کشور مطلع گردند.

ussd همراه اول

باید بدانید که همه مشترکین همراه اول می توانند بسیار ساده و به طور مجانی با متصل شدن به سامانه جامع خدمات ، به تمامی خدمات و طرح های همراه اول دسترسی پیدا نمایند ، تنها کافیست هر مشترک علاقمند ، کد #۱۰* (ستاره ۱۰ مربع) را شماره گیری نماید.



از مزایای USSD همراه اول :

۱- کار با این سامانه بسیار آسان است و مشترکان می توانند بعد از وصل شدن به سامانه از داخل منوی ارائه شده گزینه مورد نظر را انتخاب نمایند.

۲- مشترکان می ­توانند در یک نظر تمامی خدمات و طرح­ های همراه اول را مشاهده نمایند. همچنین مشترکان با به خاطر سپردن کد #۱۰* (ستاره ۱۰ مربع) به تمامی خدمات و طرح­ ها دسترسی داشته باشند.

۳- مشترکان با هر نوع تلفن همراهی می­ توانند به این سامانه متصل شوند. یعنی بر عکس سامانه های دیگر مانند SMS ، استفاده از این سامانه به نوع تلفن همراه و زبان نوشتاری ربطی ندارد.

۴- استفاده از این سامانه کاملا رایگان می باشد.

۵- مشترکان برای دسترسی به سطح های بالاتر نیازی به مرور تمامی سطوح قبلی ندارند و می­ توانند با استفاده از کدهای میانبر مستقیما به بخش مورد نظر دسترسی پیدا نمایند.



شما می توانید با استفاده از لینک زیر به کدهای USSD مفید دسترسی داشته باشید :

کدهای USSD کاربردی


همچنین می توانید با مراجعه به لینک زیر اطلاعات کاملی از USSD ها را به دست آورید :

USSD چیست ؟

  
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید