وزارت کشور از همراه اول تقدیر کرد

وزارت کشور از همراه اول تقدیر کرد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت همراه اول که تأمین مناسب زیرساخت های ارتباطی انتخابات را به عهده داشت ، از سوی وزارت کشور به عنوان تنها اپراتور فعال در این زمینه مورد قدردانی قرار گرفت. از آنجایی که شرکت همراه اول به عنوان تنها اپراتور فعال در برگزاری موفق انتخابات بوده در تاریخ ۹ خرداد ، به علت همکاری مناسب برای تأمین زیر ساخت های ارتباطی انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری همزمان با اختتامیه دومین اجلاس مدیران کل فناوری اطلاعات استانداری های سراسر کشور که در مرکز فرهنگی ورزشی نهاد ریاست جمهوری برگزار گشت با اهدای لوح از این اپراتور تقدیر شد.


انتخابات
در این مراسم که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات "محمدحسین مقیمی" کشور و رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری "عطا ا... ملکی" تبار برگزار شد ، گزارش کاملی از مرحله های برگزاری دور اول و دوم انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری ارائه گشت و در ادامه رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور ، "امیر شجاعان" ضمن شرح دادن فعالیت نهادهای زیر مجموعه درباره ایجاد زیر ساخت های فنی برگزاری انتخابات به نقش مؤثر  شرکت های ارتباطی در تأمین زیر ساخت های  فنی و ارتباطی انتخابات اشاره کرد و بعد از آن از دست اندرکاران تأمین زیرساخت های فنی انتخابات شامل همراه اول ، شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت ، تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است که فرآیند انتخابات غیر از دو بخش پایانی ، به صورت کاملا الکترونیکی انجام شده و در بسیاری از استان ها به کمک همراه اول، ۱۰۰درصد شعب آنلاین بودند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید