پلیس فتا کانالی در تلگرام ندارد

پلیس فتا کانالی در تلگرام ندارد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در چند وقت گذشته عکسی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان دهنده اخطاریه ای از سوی پلیس فتا برای یک کاربر می باشد ، که پلیس فتا این عکس را دروغی بیش ندانسته است. هر چند بدون توضیح پلیس فتا و با کمی دقت ، می توان متوجه شد که این عکس ساختگی است.

تلگرام پلیس فتا
پلیس فتا در خصوص این عکس اعلام کرد : پلیس فتا هیچ گونه احضاریه یا اخطاری از طریق ایمیل ، پیام کوتاه ، یا پیام های خصوصی در شبکه اجتماعی برای کاربران ارسال نمی کند و هیچ صفحه ای در شبکه های تلفن همراه ندارد.

سرهنگ علیرضا آذردرخش گفت : عده ای از افراد سودجو برای ایجاد ترس و هراس و یا شوخی در تلاش بودند با جعل کردن اسم پلیس فتا کاربران را مورد آزار و اذیت قرار دهند و با منتشر کردن پیام هایی در قسمت گفتگوی خصوصی تعدادی از شبکه های اجتماعی یا ایمیلی هستیم که در آن به کاربران اعلام شده فعالیت شما در شبکه های اجتماعی مجرمانه است و شما تحت نظارت پلیس فتا هستید. برای پاره ای از توضیحات به پلیس فتا و یا دادسرای ناحیه ۳۱ (جرایم رایانه ای) به آدرس تهران خیابان شریعتی بالاتر از چهارراه طالقانی نرسیده به بهار شیراز نبش کوچه فرهاد ۲ مراجعه کنید.

آذردرخش با تاکید بر اینکه پلیس فتا ناجا در هیچ یک از شبکه های اجتماعی تلفن همراه هیچ گونه صفحه رسمی ندارد و برای کاربران پیام یا هشدار شخصی ارسال نمی نماید ، در صورتی که از کاربری شکایت شده باشد با هماهنگی مراجع قضایی برای آن کاربر احضاریه کتبی از سوی پلیس فتا فرستاده می شود. وی ادامه داد : کاربران به هیچ وجه به این قبیل پیام ها که از طریق ایمیل یا پیام های بخش گفتگو های شبکه های اجتماعی فرستاده می شود توجه نکرده و به پلیس فتا یا دادسرای جرایم رایانه ای مراجعه نکنند.

سرهنگ آذردرخش در انتها خاطر نشان کرد : کاربرانی که برای آنها از این دست پیام های جعلی با عنوان پلیس فتا آمده ، می توانند شماره تلفن و مشخصات منتشر کنندگان مطلب های این چنینی در فضای مجازی را از طریق "سایت پلیس فتا" و در بخش "ثبت گزارشات مردمی" به پلیس فتا گزارش دهند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید