رونمایی پیراهن تیم ملی با حضور همراه اول

رونمایی پیراهن تیم ملی با حضور همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در مراسمی پر حاشیه ای که در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ در هتل ارم برگزار گردید با حضور حامی اصلی تیم ملی از پیراهن جدید تیم ملی فوتبال ایران رونمایی شد. در این مراسم همراه اول به عنوان حامی اصلی تیم ملی و مسئولین وزارت ورزش و جوانان ، رئیس فدراسیون فوتبال ، مربیان ، بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال ایران حضور داشتند و از پیراهن جدید تیم ملی فوتبال ایران رونمایی کردند.

رونمایی از لباس تیم ملی
رئیس فدراسیون فوتبال علی کفاشیان ضمن تشکر از همراه اول و سامانه ۹۰۹۰ این چنین گفت: از شرکت همراه اول و سامانه ۹۰۹۰ تشکر می کنیم که با حمایت خود زمینه دلگرمی خانواده بزرگ تیم ملی کشورمان را فراهم کرده است. وی ادامه داد: امیدواریم که با همراهی و حمایت مردم بزرگ ایران بتوانیم شاهد حضور دوباره ایران در مسابقات جام جهانی باشیم. باید بدانید که شرکت همراه اول از سال گذشته حامی کلیه تیم های ملی فوتبال  ایران بوده است.

در این مراسم قرعه کشی برندگان سامانه ۹۰۹۰ برگزار شد و جوایز نقدی و هواپیمای دونفره به برندگان اهدا گردید. شایان ذکر است حامیان تیم ملی فوتبال ایران می توانند با فرستادن عدد ۱ به سامانه ۹۰۹۰ حمایت خود را از این تیم اعلام نمایند.

از حواشی این مراسم می توان به طرح بسیار ساده لباس تیم ملی اشاره کرد که سوژه اصلی رسانه ها شده بود. بسیاری از اهالی ورزش به طرح ساده این لباس انتقاد داشتند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید