بروزرسانی خودکار سرویس جدید سایت رند

بروزرسانی خودکار سرویس جدید سایت رند

بروزرسانی آگهی ها در سایت رند همواره یکی از بخش های مورد توجه کاربران سایت بوده و هست. به همین دلیل کاربران گرامی درخواست ها و پیشنهادات متفاوتی در این زمینه داشته اند که مهمترین آنها بروزرسانی اتوماتیک یا خودکار است. تیم رند با تلاش و بنا به درخواست های بسیار شما ، سیستم بروزرسانی خودکار را طراحی و پیاده سازی نموده و از این به بعد شما می توانید با یکبار تنظیم و زمانبندی در روز ، آگهی های خود را به صورت اتوماتیک در طول روز ، بروز نمایید.

پنل کاربری

تفاوت بروزرسانی با بروزرسانی خودکار

بسته های بروزرسانی همچون گذشته است و هیچگونه تغییری در نحوه خرید بسته ها ایجاد نشده است. یعنی شما می توانید هر یک از بسته های مورد نظر خود را خریداری کنید تا به همان تعداد بروزرسانی ، امکان بروز کردن آگهی های خود در طول روز را داشته باشید.

خرید بروزرسانی
پس از خرید هر یک از بسته های بروزرسانی ، شما می توانید بروزرسانی خودکار را نیز خریداری کنید. در نتیجه دیگر نیاز نیست برای هر بار بروزرسانی به سایت مراجعه کنید.

به طور کلی بسته های بروزرسانی با سرویس بروزرسانی خودکار متفاوت و مجزا هستند.


روش کار بروزرسانی خودکار

روش کار بروزرسانی خودکار به این شکل است که شما باید در ابتدا ساعت هایی را که نیاز به بروزرسانی آگهی های خود دارید ، تنظیم کنید. تعداد زمان های قابل تنظیم با توجه به تعداد بروزرسانی شما قابل دسترس خواهد بود.

به طور مثال اگر شما بسته ۷+۱ بار بروزرسانی را خریداری کنید ، می توانید ۸ زمان متفاوت را تعریف کنید تا سیستم به صورت خودکار در زمان های ذکر شده ، آگهی ها را بروز کند.

تنظیم کردن بروزرسانی
توجه داشته باشید که زمان های تنظیم شده مربوط به همان روز بوده و قابل استفاده در روزهای آتی نیست. یعنی شما باید هر روز یکبار زمانبندی خود را تنظیم کنید. همچنین در ساعت ۲۴ هر روز سیستم غیرفعال شده و نیاز دارد که شما مجدد آن را تنظیم کنید.



قوانین و مقررات بروزرسانی خودکار

۱- برای استفاده از این سیستم لزوما نیاز به خرید بسته های بروزرسانی نیست و با ۱بار بروزرسانی رایگان هم می شود از این سیستم استفاده کرد.

۲- هر روز باید زمان های بروزرسانی خودکار تنظیم شود. در غیر این صورت سیستم بلااستفاده خواهد بود و آگهی های شما بروز نخواهند شد.

۳- مدت زمان استفاده از بروزرسانی خودکار ۱ ماه می باشد و شما باید بعد از یک ماه ، سرویس خود را تمدید نمایید.

۴- کاربران می بایست روزانه زمانبندی بروزرسانی خود را تنظیم نمایند.

۵- بسته های بروزرسانی با سرویس بروزرسانی خودکار از یکدیگر مجزا هستند و شما باید بروزرسانی خودکار را به صورت مجزا خریداری کنید.

۶- در صورتی که ۲ یا چند کاربر یک ساعت مشترک برای بروزرسانی انتخاب کرده باشند ، به صورت رندوم بروزرسانی انجام می شود. (پیشنهاد می شود از ترکیب ساعت و دقیقه استفاده شود)

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
نظرات
مرتضی عزیزی

خیلی خوبه...انشااله روز به روز بهتر پیشبرد داشته باشید..

قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید