درخشش همراه اول در همایش جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری

درخشش همراه اول در همایش جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در همایش جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با نام مخفف ICTINQA در تاریخ ۹ اسفند ۱۳۹۴ که در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد شرکت همراه اول موفق به کسب گواهینامه و تقدیرنامه مدیریت کیفیت چهار ستاره در عرضه خدمات تلفن همراه شد.

همایش جایزه ملی کیفیت
این همایش که از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  و سازمان ملی استاندارد بود با حضور مقاماتی همچون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دکتر محمود واعظی ، رئیس سازمان ملی استاندارد مهندس نیره پیروزبخت و تعدادی از مقامات و مدیران بالا مرتبه حوزه ارتباطات و فناوری کشور برگزار گردید و گواهینامه و تقدیرنامه همراه اول نیز با امضا و تائیدیه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس شورای سیاست گذاری به این شرکت اهدا شد.

باید بدانید که جایزه ای ملی می باشد که طبق مدل بومی و ملی ارزیابی ایران برای شناسایی واحدهای بهتر در زمینه های ارتباطات و فناوری اطلاعات و منتخب شدن بهترین از میان آنان برگزار می گردد.

هر ساله این جایزه به شرکت ها ، بانک ها ، دانشگاه ها و سایر سازمان های دولتی ، خصوصی و تعاونی در ارائه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور بر مبنای کیفیت محصول و بر اساس نتایج ارزیابی های دقیق و علمی بر پایه منطق RADAR اهدا می شود.

نکته قابل توجه اینجاست که در این دوره ، شرکت مبین نت در کنار شرکت همراه اول موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت چهار ستاره شد ، همچنین در بین شرکت های ارتباطاتی ، شرکت مخابرات خراسان رضوی گواهینامه اشتهار به کیفیت سه ستاره و شرکت خدمات ارتباطی رایتل گواهینامه اشتهار به کیفیت دو ستاره را دریافت کردند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید