بسته نامحدود شبانه همراه اول معرفی شد

بسته نامحدود شبانه همراه اول معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اپراتور اول کشور بسته های اینترنت شبانه با حجمی نامحدود عرضه کرده است. این سرویس در ادامه سرویس هدف رو بزن برای مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول و همچنین مشترکان جدید ارائه می گردد که بسته اینترنت نامحدود آن ۲۴ ساعته می باشد و از ساعت ۲ نیمه شب تا ۷ صبح قابل استفاده می باشد.

بسته شبانه
گفتنی است هزینه این بسته برای هر مشترک با قیمت های متنوع معین می گردد و برای فعال سازی این سرویس باید کد #۱۰۰۰* را شماره گیری و بعد از آن عدد ۲ را ارسال نمایید. توجه داشته باشید که بهای این هدف برای مشترکان سیم کارت های اعتباری ثبت نام شده ، از اعتبارشان کم می گردد و برای مشترکان سیم کارت های دائمی در صورت حسابشان درج می گردد.

شایان ذکر است مشترکان می توانند هر دو بسته نامحدود یعنی مکالمه و اینترنت شبانه را به صورت هم زمان فعال نمایند ، البته بسته اینترنت نامحدود شبانه فقط یکبار در شبانه روز برای هر مشترک فعال می گردد و مشترکان می توانند بسته های نامحدود را به طور هم زمان با باقی بسته های اینترنت فعال نمایند.

اگر مشترکی بسته اینترنت با هدیه شبانه را به طور هم زمان فعال کرده باشد ، تقدم با بسته ای است که مدت زمان کمتری تا اتمام آن باقی مانده باشد. به خاطر داشته باشید که بسته های اینترنت نامحدود شبانه همانند بسته مکالمه نامحدود به طور اتوماتیک تمدید می گردد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید