شارژ خودکار ایرانسل معرفی شد

شارژ خودکار ایرانسل معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، برای نخستین بار در کشور و با همکاری ایرانسل و بانک ملت ، امکان شارژ خودکار و اتوماتیک سیم کارت های اعتباری برقرار شد. در این سرویس شارژ سیم کارت های اعتباری ، بدون اینکه به اتمام برسد ، اتوماتیک شارژ خواهد شد.

ممکن است در زمان های مختلف شارژ ریالی سیم کارت هر فرد به اتمام برسد و در آن هنگام دسترسی به شارژ به موقع وجود نداشته باشد ، از این رو مشترک از سوی حساب خود در بانک ملت به طور اتوماتیک شارژ خریداری کرده و از حساب بانکی اش کسر می شود.

شارژ خودکار
مشترکان باید با استفاده از همراه بانک ملت و یا مراجعه به صفحه بانکداری اینترنتی بانک ملت و رفتن به "حساب های ریالی شما "و "مدیریت قبض و خرید شارژ سیم کارت اعتباری" و "درخواست بانک پرداخت" ، برای استفاده از درگاه بانک ملت درخواست بدهند و بعد از سپری کردن مراحل مربوطه ، ثبت نام را به طور رایگان انجام دهند و بعد از آن هر زمان که شارژ پولی مشترک به مرز ۵۰۰ تومان رسید ، این سرویس به طور اتوماتیک حساب فرد را به بهایی که از قبل مشخص کرده شارژ می کند.

شایان ذکر است مشترکان برای فعالسازی این سرویس تنها باید کد #۷۸۰* را شماره گیری نمایند و هزینه شارژ مجدد خود را انتخاب نمایند و بعد از آن هر زمان که شارژ مشترک به ۵۰۰ تومان رسید پیام کوتاهی فرستاده می شود که با وارد کردن شماره کارت بانکی و رمز دوم ، بهای شارژ از حساب بانکی مشترک در بانک ملت کم می گردد و شارژ سیم کارت فرد اضافه می شود.

گفتنی است این سرویس برای سیم کارت های دائمی و پرداخت قبوض آن نیز ، فعال است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید