معرفی کانون هواداران فوتبال ایرانسل

معرفی کانون هواداران فوتبال ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، ایرانسلی ها در جشنواره زمستانی ۱۳۹۴ می توانند در کانون هواداران فوتبال عضو شده و از تخفیف ویژه مکالمه درون شبکه بهره مند شوند. شرکت ایرانسل به عنوان حامی لیگ برتر فوتبال ایران ، سرویس تخفیفی برای تماس مخصوص فوتبالی ها عرضه کرده است که توسط آن ، شما با سایر اعضای کانون هواداری می توانید با تخفیف ویژه ای مکالمه داشته باشید.

کانون هواداران فوتبال

مشترکان ایرانسل که در کانون هواداران فوتبال عضو هستند می توانند با استفاده از این طرح ، از ساعت ۱ نیمه شب الی ۷ بامداد از ۵۰درصد تخفیف در مکالمه ایرانسل بهره مند شوند ، همچنین در بقیه ساعات روز می توانند از ۲۰ درصد تخفیف مکالمه ایرانسلی با سایر اعضای کانون برخوردار شوند. علاقمندان برای عضویت در کانون هواداران فوتبال و بهره مندی از تخفیفات ، لازم است کد #۱*۱*۹*۵۵۵* (ستاره ۵۵۵ ستاره ۹ ستاره ۱ ستاره ۱ مربع) را شماره گیری نمایند.

گفتنی است سرویس کانون هواداران فوتبال از طریق کد #۳۵۰* نیز قابل دسترسی می باشد و بهای عضویت ماهانه ۳۰۰۰ ریال می باشد که از حساب کاربر کم می گردد.

کد

عملکرد

۱#*۳۵۰*

اضافه کردن شماره

۲#*۱*۳۵۰*

فعالسازی

۳#*۱*۳۵۰*

غیرفعالسازی

۱#*۱*۳۵۰*

دریافت لیست کانون های فعال شما

۴#*۱*۳۵۰*

دریافت لیست کانون های موجود

اپراتور ایرانسل در مقابل عرضه پیشنهادهای تشویقی مبلغ اضافی از اعتبار مشترکان کم نمی کند ، ولی در موارد استثنایی می توانند عرضه این پیشنهادها را لغو نماید و یا موارد دیگری جایگزین کند. همچنین وب سایت رند نیز سرویس های تشویقی را فقط معرفی می کند و مسئولیت استفاده از آنها به عهده کاربر است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید