برنامه بیسفون مورد حمله هکرها قرار گرفت

برنامه بیسفون مورد حمله هکرها قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند و به نقل از خبرگزاری مشرق ، درچند روز گذشته نرم افزار پیام رسان ایرانی بیسفون دچار مشکل شده و با اختلالاتی همراه بود. بعد از پرس و جوهای به عمل آمده مطلع گشتیم که هکرهای سایبری در تلاش بودند تا این اپلیکیشن را هک نمایند که خوشبختانه به هدف شوم خود نرسیدند.

هک بیسفون
مدیر عامل بیسفون ، مهدی داوری با آگاه کردن عموم از این جریان و پوزش از کاربران بیسفون گفت : حمله هکرها موقعی شروع شد که ما هم در حال انجام آپلودهایی در این اپلیکیشن بودیم که که به صورت طبیعی مشکلاتی را در برنامه بوجود می آورد ، اما با شروع شدن حمله سایبری هکرها ، با مشکلات بیش از حدی رو به رو شدیم ، ولی تیم کارشناسانی بیسفون با اقدامات به موقع ، از هک شدن شبکه پیام رسان بیسفون جلوگیری کرد.

هویت این هکرها مشخص نشده و تنها چیزی که از آن آگاه گشتیم این بود که این حمله سایبری از خارج از کشور مدیریت می شده و هدف هک کردن تمامی سرورهای بیسفون را داشتند تا این نرم افزار را از کار بیاندازند. شاین ذکر است در هفته گذشته در کشورهای مختلف حمله های سایبری نسبت به قبل افزایش پیدا کرده ، به صورتی که در شبکه برق اوکراین و وب سایت های متنوع ترکیه حمله های سایبری اتفاق افتاده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید