شب یلدای ویژه برای مشترکین ایرانسل

شب یلدای ویژه برای مشترکین ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با نزدیک شدن به اواخر پاییز و رسیدن به بلندترین شب سال ، شرکت ایرانسل بسته های مخصوص اینترنت همراه ، تخفیفات مخصوص خریداری آنلاین سیم کارت و محصولات ارزش افزوده را برای مشترکان خود به مناسبت شب یلدا ارائه کرده است.

تخفیف شب یلدا
طبق گفته روابط عمومی شرکت ایرانسل ، این طرح تا ۳۰ آذرماه ۱۳۹۴ ادامه دارد که از زمان خرید هر مشترک تا این تاریخ ، یک بسته ۵ گیگابایتی اینترنت همراه به بهای ۵۰/۰۰۰ هزار ریال به مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری ارائه می گردد.

گفتنی است به غیر از این ۴ بسته دیگر با حجمی نامحدود مخصوص مشترکان سیم کارت های اعتباری ارائه شده است که شامل بسته های زیر می باشد :

۱- بسته ۳۰ دقیقه ای ۵۰۰۰ ریالی

۲- بسته ۶۰ دقیقه ای ۹۰۰۰ ریالی

۳- بسته ۱۲۰ دقیقه ای ۱۷/۰۰۰ ریالی

۴- بسته ۱۸۰ دقیقه ای ۲۵/۰۰۰ ریالی



شایان ذکر است بسته های نامحدود در مدت زمان ۱ روز به صورت پیوسته قابل استفاده می باشند البته این جریان با توجه به مدت زمان استفاده بسته خریداری شده می باشد. در صورتی که علاقمندان تا آخر آذرماه ۱۳۹۴ به صورت آنلاین ، از طریق مراجعه به سایت رسمی فروش سیم کارت ایرانسل اقدام به خریداری سیم کارت اعتباری نمایند از ۵۰ درصد تخفیف در بهای سیم کارت بهره مند می شوند.


به غیر از این در تاریخ های ذکر شده بعضی از محصولات ارزش افزوده به صورت مخصوص ارائه می گردد و مشترکان می توانند برای دانستن و اطلاع از لیست این محصولات به صفحه پیشنهادهای ویژه ایرانسل به مناسبت شب یلدا مراجعه نمایند.

   
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید