جذب توزیع کنندگان برتر توسط رایتل

جذب توزیع کنندگان برتر توسط رایتل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، داشتن عوامل پخش و فروش معتبر و وسیع می تواند به بیشتر شدن کاربران یک اپراتور کمک شایانی کند. از این رو شرکت رایتل طی یک فراخوان از توزیع کنندگان خواسته تا مشخصات خود را به همراه مدارک معتبر برای آنها ارسال نمایند. در ادامه متن این فراخوان را خواهید خواند.

فراخوان رایتل

شرکت خدمات ارتباطی رایتل به منظور توزیع محصولات فیزیکی خود اقدام به شناسایی ، ارزیابی و رتبه بندی شرکت های متقاضی می نماید. بدین منظور از کلیه شرکت های پخش و توزیع که آمادگی و توانایی انجام این موضوع را به صورت کشوری ، استانی و منطقه ای دارند دعوت می شود نسبت به دریافت مدارک فراخوان از طریق مراجعه حضوری به دبیرخانه شرکت خدمات ارتباطی رایتل به آدرس تهران ، خیابان ولیعصر ، بالاتر از نیایش ، خیابان ارمغان غربی ، پلاک ۸ و یا وب سایت رسمی رایتل قسمت (درباره ما ، دعوت به همکاری) اقدام فرمایند. متقاضیان می توانند در صورت لزوم با شماره ۲۷۶۵۴۳۵۸ و یا ۲۷۶۵۴۳۶۰ جناب آقایان تدین و حسینی تماس حاصل نمایند.

حداقل شرایط شرکت در فراخوان

  • فعالیت در زمینه توزیع و پخش محصولات غیرالکترونیکی (صنعت تلکام و غیر آن)
  • داشتن حداقل یکسال سابقه فعالیت
  • داشتن توانایی مالی و اعتباری
  • داشتن زیرساخت مناسب فروش و توزیع

متقاضیان محترم موظف هستند کلیه موارد و مدارک مورد نیاز جهت ارزیابی و رتبه بندی را حداکثر تا تاریخ ۱۰ آذرماه ۱۳۹۴ به دبیرخانه شرمت خدمات ارتباطی رایتل تحویل نمایند.

شرکت خدمات ارتباطی رایتل پس از ارزیابی و رتبه بندی متقاضیان طبق دستورالعمل داخلی ، نسبت به عقد قرارداد توزیع و فروش محصولات فیزیکی با شرکت های منتخب اقدام خواهد نمود. بدیهی است ارائه مدارک ، ارزیابی و رتبه بندی شرکت های متقاضی باعث ایجاد تعهدی از سوی شرکت خدمات ارتباطی رایتل نخواهد بود و شرکت خدمات ارتباطی رایتل مخیر است از بین شرکت های متقاضی با هر یک از شرکت های ارزیابی شده قرارداد همکاری منعقد نماید.

دانلود مدارک فراخوان

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید