روش های مشاهده و پرداخت قبض همراه اول

روش های مشاهده و پرداخت قبض همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با توجه به الکترونیکی تر شدن خدمات مختلف روزانه و از سوی دیگر سعی در حذف کاغذ از کارهای غیر ضروری ، تمام شرکت ها و ارگان ها سعی بر ارائه خدمات الکترونیکی به مراجعین ، مشتریان و مشترکان خود دارند. در همین راستا همراه اول راه های مختلفی را برای مشاهده و پرداخت قبوض خود تدارک دیده است که در ادامه با این روش های آشنا می شویم.

پرداخت آنلاین

راه های مختلفی برای مشاهده قبض های دوره ای و میان دوره ای مشترکین همراه اول وجود دارد که هر مشترک بنا به راحتی خود می تواند یکی از این روش ها را انتخاب نماید.



روش های مشاهده قبوض همراه اول

شما می توانید قبض موبایل همراه اول خود را در ایمیل یا همان پست الکترونیکی خود مشاهده کنید. روش فعالسازی این امکان به صورت زیر است :



۱- ارسال حرف انگلیسی E به سامانه پیامکی ۹۹۰۰۰۹

با گوشی تلفن همراه خود حرف E انگلیسی را به شماره ۹۹۰۰۰۹ پیامک کنید و منتظر پاسخ از مرکز باشید. بعد از چند لحظه سیستم از شما می خواهد که ایمیل خود را طبق فرمول ارسال کنید. فرمول خواسته شده به این صورت است که شما باید ابتدا حرف E را وارد کرده و بعد از وارد کردن یک ویرگول ایمیل خود را تایپ کنید. (همانند شکل زیر)

E,name@rond.ir 

 بعد از ارسال ایمیل به روش ذکر شده شما پیامکی با محتوای روبرو دریافت خواهید کرد  "مشترک گرامی ، ایمیل  E,name@rond.ir   شما در سامانه ثبت گردید." پس از دریافت این پیام و بررسی صحت پست الکترونیکی خود باید مقدار زیر را مجدد پیامک کنید تا ارسال برای شما انجام شود.

E,1

همچنین در صورت غیرفعال کردن سرویس می بایست مقدار E,0 را پیامک کنید.

با انجام مراحل بالا در پایان هر دوره قبض همراه اول شما برایتان ایمیل خواهد شد و شما می توانید با روش های مختلف آن را پرداخت نمایید.



۲- نمایش صورت حساب اینترنتی از پایگاه mci.ir

در صورتی که شماره شما به نام خودتان باشد شما قادر هستید تا با مراجعه به لینک زیر با وارد کردن شماره موبایل و کدپستی تان قبض خود را به صورت اینترنتی مشاهده نمایید.

مشاهده قبض همراه اول



۳- استفاده از سامانه پیامکی همراه اول

در این روش شما می توانید با ارسال کدهایی که در جدول زیر آمده است ، قبض خود را در تاریخ های مختلف در گوشی تلفن همراه خود مشاهده نمایید. این پیامک ها شامل تاریخ صورت حساب ، مبلغ و شناسه های مربوط به پرداخت است که شما می توانید از روش های مختلف پرداخت الکترونیکی آن را پرداخت نمایید.

کدهای  دستوری  جهت  دریافت  قبض   همراه  اول

کد ارسالی به شماره ۹۹۰۰۰۹

نوع خدمات

S  يا  s

دريافت خلاصه قبض آخرين دوره 

m

دریافت مبلغ کارکرد میاندوره

H   يا   h   يا    help

دريافت راهنمای سيستم

D يا  d

دريافت ليست دوره های صورتحسابگيری

R

ثبت نام جهت دریافت قبض پایان دوره پیش از چاپ و توزیع قبوض

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید