آشنایی با شارژ شورانگیز رایتل

آشنایی با شارژ شورانگیز رایتل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت رایتل در طرحی جدید به نام "شارژ شورانگیز" به مشترکان سیم کارت های اعتباری و دیتای خود این امکان را می دهد تا با توجه به شیوه خرید شارژ تا ۳۵ درصد شارژ بیشتر دریافت نمایند. سرویس شارژ شورانگیز به مشترکان این امکان را می دهد که با استفاده از اعتبار هدیه خود در مدت زمان مشخص شده از خدماتی نظیر تماس صوتی درون شبکه ، پیام کوتاه درون شبکه و سرویس اینترنت با تعرفه معمولی و جدا از بسته های مصرفی استفاده نمایند.

شارژشورانگیز


خرید شارژ الکترونیکی

توجه داشته باشید که با خرید شارژ الکترونیکی تا ۳۵درصد شارژ بیشتر نسبت به هزینه اصلی شارژ دریافت می کنید و مدت زمان استفاده از شارژ هدیه با توجه به هزینه شارژ مشخص خواهد شد. به طور نمونه اگر مشترکی شارژ ۵۰/۰۰۰ ریالی رایتل را به مدل شارژ شورانگیز خریداری کند بیشتر از ۱۵/۰۰۰ ریال دریافت خواهد کرد پس هزینه شارژ مشترک بالای ۶۱/۰۰۰ ریال اعتبار ریالی بعد از کم شدن هزینه مالیات بر ارزش افزوده حساب می گردد.



خرید شارژ فیزیکی

با خریداری شارژ به صورت فیزیکی تا ۲۵ درصد شارژ بیشتر نسبت به هزینه اصلی شارژ دریافت می کنید و مدت زمان استفاده از شارژ هدیه با توجه به هزینه شارژ مشخص خواهد شد. به طور نمونه اگر مشترکی شارژ ۵۰/۰۰۰ ریالی رایتل را به مدل شارژ شورانگیز خریداری کند بیشتر از ۱۱/۰۰۰ ریال دریافت خواهد کرد پس هزینه شارژ مشترک بالای ۵۷/۰۰۰ ریال اعتبار ریالی بعد از کم شدن هزینه مالیات بر ارزش افزوده حساب می گردد.



نکات قابل توجه

۱- در حالت رومینگ ملی و بین الملل ، شرایط استفاده از هزینه هدیه مربوط به شارژ شورانگیز امکان پذیر نیست.

۲- زمان استفاده از هر هزینه هدیه شارژ شورانگیز مانند جدول های ارائه شده می باشد و بعد از آن باطل می شود. (برای مشاهده لیست کامل جداول از لینک پایانی این متن استفاده کنید.)

۳- زمان استفاده از هر هزینه اصلی شارژ شور انگیز یک ماهه است و پس از آن باطل می شود.

۴- هزینه هدیه شارژ شور انگیز قابلیت منتقل شدن به مشترک دیگر را ندارد.


شیوه آگاهی شارژ شورانگیز

برای اطلاع از شارژ صورت گرفته کد #۱۴۶*  را شماره گیری کنید.

در منوی نشان داده شده گزینه اول ، حساب اصلی شارژ شورانگیز و گزینه دوم حساب هدیه شارژ شورانگیز نشان داده می شود.

جهت اطلاعات بیشتر از شارژ شورانگیز از لینک زیر استفاده نمایید :

شارژ شورانگیز

                
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید