انتقاد غرضی به پیشبرد دولت الکترونیک و مخابرات

انتقاد غرضی به پیشبرد دولت الکترونیک و مخابرات

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند و به نقل از ایسنا ، محمد غرضی وزیر سابق پست و تلگراف و تلفن کشور طی مصاحبه ای در مورد وضعیت اینترنت کشور اینچنین گفت : من قبلا گفته بودم که ما هنوز در نسل ۲/۵ اینترنت مانده ایم و به نسل سوم و چهارم نرسیده ایم ، هنوز هم فرق چندانی نکرده است.

از غرضی پرسیده شد که صحبت هایتان به این معناست که سرعت واقعی در نسل سوم و چهارم عرضه نمی شود که وی در جواب گفت : به غیر از سرعت بحث خدمات هم هست ، در شبکه ای که حدود ۲۵ سال پیش وارد کشور شده ، چند هزار خدمت قابل اجرا می باشد اما در حال حاضر تعداد این خدمات بین ۵ تا ۷ خدمت رسیده است.

دولت الکترونیک
وی ادامه داد : دولت الکترونیک این توانایی را دارد که هزینه های کشور را به چیزی کمتر از نصف هم برساند اما بهتر است در مورد این جریان صحبت نکنیم. در داخل کشور سرمایه گذاری های زیادی شکل گرفته ولی در انتها فقط ۷ یا ۸ سرویس عرضه می شود که اکثرا هم جنبه تفریح آن مورد توجه قرار می گیرد.

غرضی ادامه داد : من به شخصه به همه موارد و نسبت به اداره کشور بدون تشکیل دولت الکترونیک و اینکه نسل جدید هنوز با این خدمات آشنا نشده اعتراض دارم. در واقع من به همه شیوه ها و بهره برداری های دولت در این بخش معترضم زیرا که کشور ما خیلی پیش تر از کشور ترکیه ، مقوله دولت الکترونیک را شروع کرد ولی در حال حاضر ، در ترکیه ۵۰درصد خدمات را به این شیوه عرضه می کند.

 
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید