مراقب شماره تماس خود در فضای مجازی باشید

مراقب شماره تماس خود در فضای مجازی باشید

به گزارش وب سایت رند ، هر روزه شاهد تبلیغ های مختلف در تمامی اپراتورها می باشیم که ممکن است بسیاری از آنها مربوط به افراد سودجو و کلاه بردار باشند. حالا با توجه به این موضوع شما باید مراقب باشید تا با شماره تلفن شما ، آگهی خاصی منتشر نشود چرا که این روش جدید کلاهبرداران است. در همین راستا سرهنگ علی موالی رئیس پلیس فتای استان قم ، از دستگیری شخصی که با نوشتن شماره تلفن یکی از شهروندان در یک تبلیغ جعلی در وب سایت های مختلف باعث اذیت و آزار او شده بود خبر داد.

آگهی کلاهبرداری

سرهنگ موالی در این خصوص گفت : طی شکایتی مبتنی بر اینکه غریبه ای با یک تبلیغ جعلی و مندرج کردن شماره تلفن شاکی در وب سایت های اینترنتی باعث مزاحمت و گرفتن آرامش شخص شده است ، پرونده ای در این خصوص شکل گرفت و با گذراندن اقدامات فنی و تخصصی پلیس ، شخص خاطی شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتای استان قم ادامه داد : شخص خاطی جرم وارده را انکار کرد ولی با دیدن شواهد و دلایل کافی و غیر قابل انکار به جرم خود اعتراف کرده و علت اینکار را دشمنی شخصی و آزار و اذیت شاکی عنوان کرد. در نهایت شخص خطاکار برای طی کردن مراحل قانونی ، به مراجع قضایی استان قم تحویل داده شد.

ما نیز به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که متوجه شدید با شماره تلفن شما ، یک یا چند آگهی درج شده است ، سریعا آنرا از طریق پرتال پلیس فتا ، گزارش کنید. برای مراجعه به وب سایت پلیس فتا می توانید از لینک زیر استفاده نمایید.


پلیس فتا



برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید